A régió eladásában lát fantáziát a Marriott

Szakmai találkozót, roadshowt szervezett a Marriott hazai MICE partnerei részére, melyen a varsói, bécsi, bucharesti és prágai szállodái is bemutatkoztak. Az üzleti ebéden a szállodák sales managerei mutatták be szállodáikat és az új trendeket. A kötetlen beszélgetésen a szakma legfontosabb képviselő és a szállodák sales vezetői megvitathatták hogyan fejleszthető a régió és hogyan tudják közös munkával növelni a csoportok számát és az országok közötti turisztikai forgalmat

A Starwood-dal nemrégiben egyesült Marriott kollegái most még több lehetőséget látnak az együttműködésben és az információ megosztását egyik legfontosabb feladatuknak tartják, azzal együtt, hogy őszintén hisznek a személyes kapcsolat erejében. A Starwood Hotels & Resorts Worldwide felvásárlásával ugyanis nemrégiben a világ legnagyobb szállodavállata jött létre.

„A jelenlegi világpolitikai helyzet miatt jelentősen növekszik a régió szerepe, hiszen a közép-kelet európai országokat biztonságos desztinációként tartják számon a nagy nemzetközi cégek és szervezőirodák, amelyekben az adott költségvetésből, világszínvonalon tudják megszervezni rendezvényeiket. A kialakult helyzet most nekünk kedvez, ilyenkor lépnünk kell. A régió turisztikai fejlesztése közös feladatunk és nagyon szerencsések vagyunk, hogy a nemzetközi vezetés is hasonlóan gondolkozik a kérdésről, így rengeteg közös projecten dolgozhatunk együtt” – magyarázza Berkes Dorottya, a Marriott International Magyarországért és Dél-Kelet Európáért felelős Értkesítési Vezetője.

Új célcsoportok felé nyitottak

A trendek változásáról is kérdeztük a szakembereket, hiszen sokak szemében a Marriott még mindig az idős amerikai vendégek szállodája. „Rengeteget változtunk, új célcsoportok felé nyitottunk, teljesen megújultunk nemcsak a dizájnt, a színeket, a modern technológiát, de a vendégekkel való kapcsolatot illetően is” – meséli Eva Safrova, a prágai Marriott Cluster Sales Managere, ahol teljesen felújították a több mint 300 szobás szállodát és új, fiatal célcsoportok felé nyitottak.

„A technológia a jövő, ez most a vendégeinknek a legfontosabb, korosztálytól függetlenül. A wifik, a technikai ellátottság versenyeznek a mice és a leisure piacon is” – teszi hozzá Pál Gabriella a bécsi cluster sales menedzsere.

„Egészen új kapcsolatot alakítottunk ki a vendégeinkkel, nagyon közvetlen, szinte baráti ez a kapcsolat, rendszeresen figyeljük az igényeiket. Kollégáink személyesen is kipróbálják az összes szolgáltatást és saját élményeiken keresztül alakítanak ki szorosabb kapcsolatot a vendégekkel. A mai vendég döntéseiben még nagyobb szerepet tulajdonít az érzelmeinek, benyomásainak és a Marriott személyzete a vendégkapcsolatok ápolásában igazán profi” - meséli lelkesen Roxana Popescu, a JW Marriott Bucharest Grand Hotel értékesítési igazgatója.

A Marriott roadshow keretén belül a szállodai sales-es csapat még folytatja körútját a többi közép-kelet európai desztinációba, mert hisznek abban, hogy a régiót együttesen érdemes partnereiknek ajánlani, ebből hosszú távon minden tagszálloda csak profitálhat.

Forrás: Vendég & Hotel Online


Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?