hirdetés
hirdetés

Eredményes volt az MT Zrt. ausztriai road showja

A Magyar Turizmus Zrt. – együttműködésben a Corps Touristique Austria (CTA) több turisztikai képviseletével – Bécs, Graz, Klagenfurt és Leoben érintésével sikeres és eredményes road show-n vett részt április utolsó két hetében. 

hirdetés

Az ausztriai road show állomásain összesen több mint 100 osztrák turisztikai szakember és újságíró előtt prezentálta hazánk turisztikai slágereit. Az információs esteken olyan neves utazásszervezők képviseltették magukat, mint a Gruber Reisen, a TUI Reisecenter, a Ruefa Reisen, vagy a Springer Reisen. Az egyenként egész estét betöltő workshop-ok keretében a magyar prezentációk a hazai turizmus stratégiai termékeit és az aktuális kampányokat mutatták be, sorra véve azon rangos elismeréseket és díjakat, amelyekkel az elmúlt években az osztrákok illették turisztikai szolgáltatásainkat, illetve a hungarikumokat. Ennek megfelelően szóba került a sárvári Spirit Hotel „Best Destinaton Spa 2010” kitüntetése, amelyet a bécsi wellness intézet adományozott oda, illetve a magyar pálinkáknak kiosztott aranyérmek sokasága az ausztriai Destillata szakversenyen. Ugyancsak az osztrák Bank Austria és Statistik Austria nyilvánította hazánkat az elmúlt években a legjobb ár-érték arányú utazási célnak, amely érvrendszert az MT Zrt. csak átvette kommunikációjában, de a „kitűnő bizonyítványt az elfogulatlan osztrák intézetek állították ki Magyarországról” – érvelt az MT Zrt. ausztriai képviselete. A prezentáció során az osztrák partnerek tájékoztatást kaptak az MT Zrt. Magyar Kongresszusi Igazgatóságának kezdeményezésére megvalósuló akcióról (www.budapestmeetings.com), amely Budapest hivatásturisztikai vendégforgalmát élénkíti számos szolgáltató által biztosított kedvezmény segítségével. Ausztria az egyik legfontosabb B2C piacunk, ahol a nagyközönségi kommunikáció kiemelt hangsúlyt kap, ugyanakkor a szakmai partnerség további előmozdítása érdekében az MT Zrt. folyamatosan informálja az osztrák turisztikai szakmát a magyar kínálati paletta újdonságairól és a kooperációs lehetőségekről. 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk