hirdetés
hirdetés

Nemzetközi elismerés a magyar MICE imázsfilmnek

Arany díjat nyert a Turisztikai Filmfesztiválok Nemzetközi Bizottsága (International Committee of Tourism Film Festivals – CIFFT) imázsfilmek számára meghirdetett világverseny dél-afrikai állomásán a Magyar Kongresszusi Iroda MICE desztinációs kisfilmje.

hirdetés

A tizenegy állomásból álló egész éves nemzetközi megmérettetésre nevezett MICE desztinációs kisfilm már az első fordulónak otthont adó japán fesztiválon finalistaként végzett, a Cape Town-i állomásának pedig egyik nyertese. „Új utat építettünk a szabadidős turizmustól az üzleti rendezvények felé, mely során a képi megjelenítés eszköztára is része az identitásnak. A Hungarian & Budapest Convention Bureau kettős brandjének megalkotásakor, saját szakértő projektcsapatunkon túl, a legszélesebb módon és körben vontuk be a szakmát a közös gondolkodásba – idézi fel Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezető igazgatója.

A fokvárosi városházán tartott, Denay Willie, a Rainbow Academy alapítója által vezett látványos díjátadó ünnepségen 80 díjat adtak át, köztük ezüst, arany és grand prix nyerteseket három kategóriában: DOC & TV, Tourism International és Tourism Africa. A nemzetközi nyertesek között vannak ausztrál, osztrák, horvát, fidzsi-szigeteki, görög, magyar, olasz, japán, litván, fülöp-szigeteki, portugál, katari, szlovén, dél-afrikai, spanyol és ugandai audiovizuális produkciók. 55 ország 315 pályamunkája indult a fesztiválon. A zsűriben a marketing, a turizmus és az audiovízió területén jártas szakemberek foglaltak helyet.



Bécs május 22-én, majd Zágráb, Spanyolország, Franciaország, Szerbia, Portugália és Görögország turisztikai fesztiváljai lesznek a további helyszínek. Az eseménysorozat végén összesítik a finalisták pontjait, s a legkiemelkedőbbeket az esztendő legjobbjaiként (the World’s Best Tourism  Films of the year) hirdetik ki.

Az imázsfilm a Graphasel Design Stúdió kreatív koncepciója és forgatókönyve alapján készült. Csorba Miklós producer és Lehel Olivér rendező jegyezték a filmet, amelynek narrátorát nagy nemzetközi casting során választották ki. A professzionális filmes stáb és az MKI közötti több hónapos közös munka világította meg a desztinációs értékeket és hívószavakat. A folyamat kezdő lépéseként pedig a piaci partnerek fókuszcsoportjaival tartottak workshopokat. A produkció igazi csapatmunka volt.

Így született

Workshopokat szerveztek strukturált kérdések megválaszolására, hogy a branding folyamat végére tökéletesen tisztában legyenek az értékekkel, amelyek megkülönböztetik a magyar ajánlatokat a versenytársakétól. A magyar és külföldi megkérdezettek közös válaszként fogalmazták meg a kiváló minőségű magyar szolgáltatás mellett, a szektorban tevékenykedők felkészültségét, problémamegoldó képességét és talpraesettségét. Ezen üzenet valóra váltásáért született meg a Just make a wish szlogen. A felsorolt erősségek nélkülözhetetlenek a convention bureau-k működéséhez, s nemcsak elengedhetetlenek, de plusz értéket is jelentenek, amit hangsúlyozni kell. „Bármilyen igény merül fel, a megrendelő részéről, folyamatosan azt a visszajelzést kapjuk, hogy nem ismerünk lehetetlent, mi mindent megoldunk, a szakembereink varázslók” - hangzott el a szakmától a workshopon. „Számomra legnagyobb értéket a sok párbeszéd, a közös munka jelentette, amely gyümölcseként ez a film megszületett” – mondta az igazgató.



Olyan helyszíneken forgattak, amelyekkel speciálisan azt a hangulatot volt céljuk megjeleníteni a nézőknek, amivel csak MICE ügyfélként találkozhatnak. A Budapest helyszíneit kreatívan, igény esetén akár szokatlan ötletekkel egyedivé varázsoló film kerettörténeteként a MICE szegmens egyik szakmai eszköze, a FAM trip szolgált, amely házigazdája egy nyitott, kíváncsi, tettre kész és lehetetlent nem ismerő nő lett, aki egyszerre személyesíti meg Budapestet és a convention bureau-t. S a másik főszereplő pedig maga a külföldi vendég, akinek karaktere úgy került kiválasztásra, hogy a szövetségi és a corporate piac is felismerhesse benne ügyféltípusát.

A konferencia és rendezvény üzletág közös sikerét jelenti, hogy e desztinációs imázsfilm, az iroda támogatásával megvalósuló #PowerOfLiveEvents sikereihez hasonló fogadtatásra talál a nemzetközi megmérettetésben. A Magyar Kongresszusi Iroda a MICE szektor szereplői számára készített szabadon felhasználható kisfilmje:





 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk