A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) koppenhágai irodája október 23-24-én a cseh és a lengyel turisztikai hivatallal közös információs pulttal jelent meg a dán "Kvalitetsrejse" elnevezésű luxusutazás vásáron.
A rendezvénynek közel 20 000 látogatója volt a hétvégén, amely az elmúlt évek legmagasabb látogatószáma. A vásár elsősorban a 45+ korosztályt vonzza, azt a réteget, amely megteheti, hogy évente többször utazzon közelebbi és távolabbi desztinációkba egyaránt.
A magyar standon a legnagyobb érdeklődés a budapesti városlátogatások és a fővárosi, valamint hévízi gyógy-wellness ajánlatok iránt volt.
A Vagabond Rejs amely a "Kvalitetsrejse" luxusutazás kiállítás kiállítói magazinja négyoldalas cikket jelentetett meg Budapestről. A cikk, amelyet a kiállítás látogatóin kívül a magazinban havonta 120 ezren olvasnak, Budapest gyógyfürdőit, kávézóit és a legjobb „shopping helyeket” mutatja be. Az újságírók korábban az MT Zrt. koppenhágai irodájának szervezésében jártak Magyarországon.
Stockholmban pedig...
Október 21-én Stockholmban került sor a TRAVEL WORLD konferencia és incentive workshop-ra, amelyen a svéd szolgáltatók és Németország mellett közös "Heart of Europe" magyar-cseh-lengyel pulttal vett részt az MT Zrt. koppenhágai irodája. A rendezvényt mintegy 250 meghívott konferencia és tréningszervező, utazási szakember és emberi erőforrás vezető – kereste fel. Az MT Zrt. képviselete a társaság MICE katalógusával és a Magyar Kongresszusi Iroda információs anyagaival adott tájékoztatást Magyarország konferencia és incentive szolgáltatásiról - tájékoztatott a társaság szerkesztőségünknek eljuttatott közleményében.