A két rendezvényeken a Magyar Turizmus Zrt. németországi irodája személyesen is résztvett azzal a céllal, hogy a magyar ajánlat kiemelt hangsúlyt kapjon. Az Mt. Zrt. németországi képviselete már több éve hatákonyan működik együtt a DERTOUR-al, aminek köszönhetően évek óta nö a magyar ajánlat a DERTOUR katalógusaiban.
2010-ben örvendesen növekedett a DERTOUR magyarországi üdülö forgalma is. Nem végleges adatok szerint a vendéglátszám 9, a vendégéjszaka 12,5, az EURO-ban számitott forgalom pedig 12,5 %-kal haladta meg az elözö évit. Természetesen itt is van még javitani való, elsösorban a városlátogató forgalom terén, ahol évek óta stagnálás tapasztalható.Az utazásszervező 2011-ben elsösorban a körutazások, balatoni és budapesti szálloda-és apartmanajánlatok iránt számit növekvö érdeklödésre a következö szezonban.
A vacsorával egybekötött értékesítés ösztönző és információs esten a DERTOUR és a Turizmus Zrt. képviselöi közös prezentációval mutatták be a magyarországi kínálatot, valamint az aktuális ajánlatokat, melynek kiemelt témái Budapest, Balaton, Hévíz és a hazai egészségturisztikai szolgáltatások voltak.
Az MT. Zrt kelet-németországi kampányának utolsó rendezvényei ily módon meglehetősen sikeresnek bizonyultak, hiszen helyszínenként több, mint 30 szakértő vett részt az előadásokon, melyek hatása remélhetőleg már a közeljövőben érezhető lesz - tájékoztatott a Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete.