A bemutatkozás első állomása Lipeck volt, majd Voronyezs és Belgorod következett. Az eseményen a magyar részvétel ismételten erősnek bizonyult: a Robinson Tours, az 1000 út, a Satmarket, illetve a Petrotur képviselte hazánk turisztikai kínálatát.
A workshopokat Fábián Sándor egy általános V4 bemutatással kezdte, majd az összes nemzeti képviselő megtartotta az országát bemutató prezentációját. Ezt követően a partnercégek mutatták be tevékenységüket és kínálatukat, majd konkrét tárgyalások következtek.
A magyar kínálatot óriási érdeklődés fogadta az összes városban, nagy érdeklődéssel hallgatták végig az előadásokat: Lipeckben 31 turisztikai vállalat 46 menedzsere, Voronyezsben 46 turisztikai vállalat 51 menedzsere és Belgorodban 58 turisztikai vállalat 75 menedzsere vett részt.
Minden helyszínen kormányzati képviselők is megtisztelték a rendezvényt, továbbá a sajtó munkatársai is jelen voltak.
Forrás: Turizmus Online