A német utazásszervezők közül a REWE csoport az egyik legnagyobb, Balatonra irányuló forgalmat bonyolító vállalkozás. Éves szinten mintegy 20.000 német vendéggel és 200.000 vendégéjszakával piacvezető a német szervezők közül. Éppen ezért a Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete idén is saját standdal vett részt az ebben az évben Münchenben megrendezésre került 2012-es REWE katalógus-bemutatón, amelynek 2 napjára 2000 top német utazási iroda kapott meghívást. A rendezvény során 30 országból 375 kiállító tematikus bontásban, azaz különféle “világokban” mutatta be turisztikai kínálatát: Magyarország Ausztriával, Csehországgal, Németországgal, Romániával és Svájccal közösen, mint “autós desztináció” várta az utazási szakmai legjavát. A minden évben nagysikerű rendezvény idén sem maradt el a várakozásoktól: mind a kiállítók, mind pedig a látogatók elragadtatva beszéltek az eseményről.
A hosszú évek óta tartó együttműködés hatására a magyar kínálat mára már meghatározó lett az ITS közép-európai katalógusában. Az öt országot (Magyarország, Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Szlovénia) átfogó, mintegy 100 oldalas kiadvány egyharmada, azaz 33 oldal, balatoni és a nyugat-magyarországi ajánlatokat tartalmaz. Mivel a nagy német utazászervezők közül a REWE csoport jelenik meg először következő évi, nyári katalógusaival a német piacon, így az ITS Sommer 2012 kiadványok a konkurencia számára is releváns és fontos információkat jelentenek, jelentős befolyást gyakorolva a következő évi szervezett utazási trendekre. Ami pedig a Magyarországra vonatkozó eredményeket illeti, a REWE cégcsoport az elmúlt évek növekvő számai után 2012-re is optimistán tekint. S hogy az eladási számok hazánk tekintetében tovább növekedjenek, a Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete a következö hetekben is folytatja a marketing együttműködést a cégcsoporttal, melynek következő állomását november folyamán az “ITS reggelik”, azaz az utazási irodai munkatársak Magyarország képzése jelenti 5 német nagyvárosban.