A REWE előtt a Balaton jövő évi kínálata

Már a 2012-es balatoni turisztikai kínálat mutatkozott be a REWE csoport rendezvényén.

A német utazásszervezők közül a REWE csoport az egyik legnagyobb, Balatonra irányuló forgalmat bonyolító vállalkozás. Éves szinten mintegy 20.000 német vendéggel és 200.000 vendégéjszakával piacvezető a német szervezők közül. Éppen ezért a Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete idén is saját standdal vett részt az ebben az évben Münchenben megrendezésre került 2012-es REWE katalógus-bemutatón, amelynek 2 napjára 2000 top német utazási iroda kapott meghívást. A rendezvény során 30 országból 375 kiállító tematikus bontásban, azaz különféle “világokban” mutatta be turisztikai kínálatát: Magyarország Ausztriával, Csehországgal, Németországgal, Romániával és Svájccal közösen, mint “autós desztináció” várta az utazási szakmai legjavát. A minden évben nagysikerű rendezvény idén sem maradt el a várakozásoktól: mind a kiállítók, mind pedig a látogatók elragadtatva beszéltek az eseményről.

A hosszú évek óta tartó együttműködés hatására a magyar kínálat mára már meghatározó lett az ITS közép-európai katalógusában. Az öt országot (Magyarország, Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Szlovénia) átfogó, mintegy 100 oldalas kiadvány egyharmada, azaz 33 oldal, balatoni és a nyugat-magyarországi ajánlatokat tartalmaz. Mivel a nagy német utazászervezők közül a REWE csoport jelenik meg először következő évi, nyári katalógusaival a német piacon, így az ITS Sommer 2012 kiadványok a konkurencia számára is releváns és fontos információkat jelentenek, jelentős befolyást gyakorolva a következő évi szervezett utazási trendekre. Ami pedig a Magyarországra vonatkozó eredményeket illeti, a REWE cégcsoport az elmúlt évek növekvő számai után 2012-re is optimistán tekint. S hogy az eladási számok hazánk tekintetében tovább növekedjenek, a Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete a következö hetekben is folytatja a marketing együttműködést a cégcsoporttal, melynek következő állomását november folyamán az “ITS reggelik”, azaz az utazási irodai munkatársak Magyarország képzése jelenti 5 német nagyvárosban.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.