A túra során a vendégek jártak a makói Hagymatikumban, Szegeden, a Hunguest Hotel Forrásban, Mórahalmon, a Hotel Colosseumban, a kiskunmajsai Jonathermál gyógyfürdőben, Kecskeméten, a Kecskeméti Fürdőben és a Hotel Aranyhomokban, a lajosmizsei Tanyacsárdában, a tiszakécskei Tisza-parti Termálfürdőben, Gyulán, a Gyulai Várfürdőben és a Hunguest Hotel Erkelben.
A Bukarestből, Constantából, Pitestből, Brassóból, Székelyudvarhelyről, Nagyváradról és Aradról érkező szakemberek kellemes tapasztalatokat szereztek a dél-alföldi vendéglátásról, fürdőattrakciókról és szálláskínálatról.
A túra végén a gyulai Százéves Cukrászdában összegezték tapasztalataikat, s a régiónak „agresszív marketinget” javasoltak Romániában. A Dél-alföldi régióban 2011-ben 22 ezer romániai vendég (+ 7 %) 46 ezer vendégéjszakát (+ 33 %) töltött el a kereskedelmi szálláshelyeken. Így Németország mögött mind vendégszám, mind pedig vendégéjszaka-szám tekintetében a második legfontosabb külföldi küldőpiac. Az átlagos tartózkodási idő (2,1 nap, + 24 %) észrevehetően növekedett, azaz a Dél-Alföld transzfer-régióból egyre inkább önálló vonzerővé válik.