A Magyar Turizmus Zrt. 2013-ra is olyan nemzeti turisztikai marketingtervet kíván kidolgozni, amely a turizmus szakmával együttgondolkodva, a szakma szereplőinek szempontjait figyelembe véve készült.
A szakmai találkozók a következő helyszíneken és időpontokban zajlanak, az alábbi vezetők irányításával:
Házigazda: Horváth Gergely, vezérigazgató, Magyar Turizmus Zrt. | |
Város | Időpont |
Eger | 9.30 órától |
Poroszló | 12.30 órától |
Debrecen | 15.00 órától |
Házigazda: Maráczi Gábor, marketing és stratégiai igazgató, Magyar Turizmus Zrt. | |
Város | Időpont |
Zalaegerszeg | 10.00 órától |
Siófok | 13.00 órától |
Székesfehérvár | 15.30 órától |
Házigazda: Mártonné Máthé Kinga, belföldi igazgató, Magyar Turizmus Zrt. | |
Város | Időpont |
Pécs | 10.00 órától |
Szeged | 15.00 órától |
A Budapest és környéke régió szakmai találkozójára egy másik időpontban kerül sor.
A marketingterv bemutatókon részt vesznek az MT Zrt. adott Regionális Marketing Igazgatóságainak vezetői is.
Programterv:
- A Regionális Marketing Igazgató köszöntője
- Vezérigazgató/Marketing és Stratégiai Igazgató/Belföldi Igazgató prezentációja a 2013. évi marketingtervről
- A Regionális Marketing Igazgató prezentációja az adott régióban tervezett konkrét tevékenységről
- Kérdezz-felelek fórum
- Kávészünet
- Workshop (négyszemközti megbeszélések a szakma jelen lévő képviselőivel)
A turisztikai szakma képviselőinek meghívása régiónként, a Regionális Marketing Igazgatóságok (RMI) koordinálásban történik. Ennek megfelelően, azok a partnerek, akik a szakmai találkozón részt kívánnak venni, a saját régiójukban működő RMI-nél jelentkezhetnek a rendezvényre.
Az RMI-k elérhetősége ezen a linken található.
http://itthon.hu/szakmai-oldalak/turizmus-szervezeti/magyar-turizmus-zrt-071016-1
A Magyar Turizmus Zrt. arra buzdítja a turisztikai szakma képviselőit, hogy a lehető legnagyobb számban vegyenek részt a szeptember 13-i szakmai találkozón, ahol lehetőségük nyílik megismerni a következő évi marketingtevékenységre vonatkozó központi és regionális terveket, továbbá véleményükkel, javaslataikkal közvetlenül is hozzájárulhatnak egy olyan marketingterv kidolgozásához, amely számos csatlakozási lehetőséget kínál az országban működő turisztikai szolgáltatók számára. A szakma közreműködésével készülő marketingterv a feltétele annak, hogy Magyarország turisztikai kínálatát országos összefogással, egységes elvek mentén, a lehető leghatékonyabb módon népszerűsítsük a világ turisztikai piacán és érjük el Magyarország turizmusforgalmának növelését.