A négyszáz főt foglalkoztató vállalat a hazai forróital piac vezető szereplője, kávé-és teagyártással, illetve háztartási és testápolási termékek forgalmazásával foglalkozik.A megújult külsőhöz társuló reklámkampány különlegessége, hogy Szabó Lőrinc, Ébredés című versének háttér-narrációjával kívánja felhívni a figyelmet a több évtizedes magyar örökségre és a kiváló hazai Douwe Egberts Omnia minőségre.
Mint Carolina Schulten a Sara Lee magyarországi kávé és tea kiskereskedelmi részlegének ügyvezető-igazgatója elmondta: A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy a magyarországi piacon vezető szerepet kapjanak a hazai márkák, amelyek kiváló minőségükkel globálisan is felveszik a harcot a konkurens termékekkel. A „helyi ékszernek” titulált Omnia volt az első igazi kávémárka a hazai piacon, amelynek gyártása is Magyarországhoz köthető.
Carolina Schulten azt is hozzá tette, hogy új kihívásnak tekintik a fiatal felnőtt korosztály hatékonyabb elérését, hiszen ennek a célcsoportnak a tradíció és a vitathatatlan minőség mellett relevánsabb a könnyed és fiatalos hangvétel. E szempontok kombinációját vették figyelembe a márka megújult csomagolásánál és az új kommunikációs kampány készítésekor is, így az fiatalosabb és könnyedebb lett, azonban továbbra is képviseli a magyar értékeket, úgy mint a harmónia és az erős családi kötelék.
A cég rákospalotai gyára a legnagyobb kávépörkölő és csomagoló gyár hazánkban, és számos európai országot lát el kávéval és teával. A folyamatos beruházásoknak köszönhetően pedig a cégcsoport második legnagyobb teaellátó központja Európában. A Sara Lee főbb márkái a Douwe Egberts Omnia, a Karaván, a Paloma, a 3in1 termékek felnőtteknek és gyerekeknek, valamint a vendéglátó üzletágban jelentős Piazza D’Oro kávék. A teagyártásban és forgalmazásban a Pickwick és a Sir Morton teák a vezető márkák, a háztartási és testápolási részleg főbb márkái pedig az Ambi Pur, a Gabi, a Chemotox és a Kiwi termékek. (forrás: Agromonitor)
Mint Carolina Schulten a Sara Lee magyarországi kávé és tea kiskereskedelmi részlegének ügyvezető-igazgatója elmondta: A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy a magyarországi piacon vezető szerepet kapjanak a hazai márkák, amelyek kiváló minőségükkel globálisan is felveszik a harcot a konkurens termékekkel. A „helyi ékszernek” titulált Omnia volt az első igazi kávémárka a hazai piacon, amelynek gyártása is Magyarországhoz köthető.
Carolina Schulten azt is hozzá tette, hogy új kihívásnak tekintik a fiatal felnőtt korosztály hatékonyabb elérését, hiszen ennek a célcsoportnak a tradíció és a vitathatatlan minőség mellett relevánsabb a könnyed és fiatalos hangvétel. E szempontok kombinációját vették figyelembe a márka megújult csomagolásánál és az új kommunikációs kampány készítésekor is, így az fiatalosabb és könnyedebb lett, azonban továbbra is képviseli a magyar értékeket, úgy mint a harmónia és az erős családi kötelék.
A cég rákospalotai gyára a legnagyobb kávépörkölő és csomagoló gyár hazánkban, és számos európai országot lát el kávéval és teával. A folyamatos beruházásoknak köszönhetően pedig a cégcsoport második legnagyobb teaellátó központja Európában. A Sara Lee főbb márkái a Douwe Egberts Omnia, a Karaván, a Paloma, a 3in1 termékek felnőtteknek és gyerekeknek, valamint a vendéglátó üzletágban jelentős Piazza D’Oro kávék. A teagyártásban és forgalmazásban a Pickwick és a Sir Morton teák a vezető márkák, a háztartási és testápolási részleg főbb márkái pedig az Ambi Pur, a Gabi, a Chemotox és a Kiwi termékek. (forrás: Agromonitor)