Teljes arculatváltást hajt végre a Sara Lee

Áprilistól teljes arculatváltással jelentkezik a Sara Lee Hungary Zrt. vezető kávémárkája,a Douwe Egberts Omnia – derül ki a cég közleményéből. A hazánkban több évtizedes tradícióval rendelkező prémiumtermék mostantól új külsővel kapható.

A négyszáz főt foglalkoztató vállalat a hazai forróital piac vezető szereplője, kávé-és teagyártással, illetve háztartási és testápolási termékek forgalmazásával foglalkozik.A megújult külsőhöz társuló reklámkampány különlegessége, hogy Szabó Lőrinc, Ébredés című versének háttér-narrációjával kívánja felhívni a figyelmet a több évtizedes magyar örökségre és a kiváló hazai Douwe Egberts Omnia minőségre.

Mint Carolina Schulten a Sara Lee magyarországi kávé és tea kiskereskedelmi részlegének ügyvezető-igazgatója elmondta: A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy a magyarországi piacon vezető szerepet kapjanak a hazai márkák, amelyek kiváló minőségükkel globálisan is felveszik a harcot a konkurens termékekkel. A „helyi ékszernek” titulált Omnia volt az első igazi kávémárka a hazai piacon, amelynek gyártása is Magyarországhoz köthető.

Carolina Schulten azt is hozzá tette, hogy új kihívásnak tekintik a fiatal felnőtt korosztály hatékonyabb elérését, hiszen ennek a célcsoportnak a tradíció és a vitathatatlan minőség mellett relevánsabb a könnyed és fiatalos hangvétel. E szempontok kombinációját vették figyelembe a márka megújult csomagolásánál és az új kommunikációs kampány készítésekor is, így az fiatalosabb és könnyedebb lett, azonban továbbra is képviseli a magyar értékeket, úgy mint a harmónia és az erős családi kötelék.

A cég rákospalotai gyára a legnagyobb kávépörkölő és csomagoló gyár hazánkban, és számos európai országot lát el kávéval és teával. A folyamatos beruházásoknak köszönhetően pedig a cégcsoport második legnagyobb teaellátó központja Európában. A Sara Lee főbb márkái a Douwe Egberts Omnia, a Karaván, a Paloma, a 3in1 termékek felnőtteknek és gyerekeknek, valamint a vendéglátó üzletágban jelentős Piazza D’Oro kávék. A teagyártásban és forgalmazásban a Pickwick és a Sir Morton teák a vezető márkák, a háztartási és testápolási részleg főbb márkái pedig az Ambi Pur, a Gabi, a Chemotox és a Kiwi termékek. (forrás: Agromonitor)

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.