Tunéziában erősít a Neckermann

Az idei téli kereslet alulmúlta a várakozásokat a Neckermann Magyarországnál. A társaság 10 000 főt utaztatott a téli szezonban - tudtuk meg a magyarok kiutaztatásában piacvezető cég nyári programfüzetének bemutatóján Hermányi Attilától, a Neckermann Magyarország charterbrókercége, a Thomas Cook Air ügyvezetőjétől.

Békefi Veronika, a Neckermann Magyarország ügyvezető igazgatója szerint elsősorban az enyhe időjárás áll a gyengébb szezon hátterében, a dél-afrikai és namíbiai programokat pedig még nem ismeri eléggé a piac. 2006-ban kis mértékben növekedett árbevételük, meghaladva a 10 milliárd forintot. Tavaly a partnerirodák lekörözték a saját értékesítő pontokat és a korábbi 50-50 százalék helyett 60-40-re változott az arány az előbbiek javára. A társaság átalakította marketing- és értékesítési részlegét, és értékesítési igazgatót nevezett ki Kanizsai Zsuzsa személyében. Nyáron 90 000 utasra, 50 százalékban charterutasra számít a megújult külsejű, tetszetősebb katalógusokkal jelentkező Neckermann, amely az összes hazánkból programozott, mintegy 21 úti célba heti 41 charterjáraton utaztatja ügyfeleit a hamarosan induló szezonban. Budapestről, Debrecenből, Győrből és az idén először már Sármellékről és Pécsről is indítanak járatokat. Az utóbbi két úti célból Korfura kínálnak utakat. A társaság kizárólagosan értékesíti a charterhelyeket a magát az első magyar regionális légitársaságként aposztrofáló angol-magyar tulajdonú Eurotigair Pécsről Korfura induló járatain. Debrecenből most már Montenegróba és Bulgáriába is lehet velük utazni. Nem kívánnak versenyezni a specialistákkal – hangsúlyozta az ügyvezető, ezzel együtt Tunézia idén elfoglalja méltó helyét a Neckermann kínálatában. 177 fős önálló chartergépeket indít a társaság az észak-afrikai országba. A görög Mikonosz szigetét tavaly sikertelenül próbálta bevezetni a cég, idén ismét megkísérli a piacra juttatását charterjáratokkal. Újdonságnak számítanak a romantikus görög szigeteket, például Naxost és Parost kombinációban kínáló csomagajánlataik is. Új lehetőség továbbá a máltai nyelvtanulás. Az egyéni és autós katalógusban új úti célokként szerepel Svájc, Bajorország, és Montenegro. Békefi Veronika ügyvezető igazgató szerint a Neckermann, illetve a Thomas Cook anyavállalatok a My Travellel történő összeolvadása csak előnyökkel járhat a Neckermann Magyarország Kft. számára, méghozzá abban, hogy kellő mennyiségű és minőségű szálláskontingensek jutnak a magyar piacra is.

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.