Az ÉS Bisztrót üzemeltető Zsidai Group nevében a népes egybegyűlteket a család tagja, Zsidai Zoltán Roy köszöntötte, aki mesélt az azóta átadásra került ÉS Deli kialakításának történetéről is. Elmondta, a szállodában egy felmérés szerint naponta százan nem reggeliznek a házban – többek között nekik nyitották meg a speciális cukrászdát, ahol kizárólag friss, egyedi ízeket, fenntartható forrásból származó kávétermékeket, valamint szendvicseket, desszerteket, teákat, üdítőket kínálnak.
Személyes hang, a textilek Luis Vuittonja, munka ütemezése az átépítés során
Elkészült és a jövőben átadásra váró éttermek, szállodák általa tervezett arculatát mutatta be Ipacs Géza egri grafikus, aki többek között a brief fontosságát, a fő üzenet közös kialakítását a tulajdonossal, a laza, oldott márkaépítést emelte ki, és mindezek fölé helyezte a személyes kötődést. Az encsi Anyukám mondta, az egri Macok Bisztró és a Kempinskiben található ÉS Deli kialakításának koncepciója is szerepelt előadásában.
Ezt követően Varró Zoltán belsőépítész a hazánkban készült, nemzetközi elismerést hozó, prémiumkategórájú textilkollekciót bemutató, meseszerű megvalósítású spot elkészítésének körülményeiről beszélt. A világ legnagyobb textilgyártó cége, a németországi JAB alapítója, Ralph Anstoetz úr által megrendelt spot werkfilmjét láthattuk közben, amelyet a textilek Luis Vuittonjának is hívott Grandezza kollekció inspirált.
A pesti Királyi Pál utcában egy három csillag superior kategóriájú szálloda belsőépítészeti felújítási munkálatainak lépéseit mutatta be a tervező, Kelemen Csilla. Ahol az átalakításkor a laza, lezser vendégkörhöz, valamint a ház art deco stílusához igazították a belső terek átalakítását, és ahol a felújítás ütemezését is bemutatta a belsőépítész szakember. Így szó esett a munka időpontjának kiválasztásáról, a költségvetésről, a pontos munkamenet tervezéséről, a költségvetés esetleges módosításáról, kivitelezők, beszállítók kiválasztásáról, a szerződések megkötéséről, a pontos ütemterv készítéséről, valamint az utómunkák levezényléséről.
Kávészünet, otthonos érzetet biztosító textilek, világszabadalom masszázs
Etikus kávékereskedelemről, nyomon követhetőségről, származási helyekről, egyedi pörkölési módokról szólt a következő előadás. Nem véletlenül, hiszen Amberboy-Kiss Ádám, az Espresso College alapítója, a 42 Coffee tagja is részt vesz az ÉS Deli megnyitásában. Vendégeink meg is kóstolhatják előadásának témáját: kávészünet következett a neves barista közreműködésével.
„Az otthonok szerepe a szállodák területén felértékelődik” – hallhattuk Bakody Katalintól, a JAB-Gardisette csoport magyarországi képviseletének vezetőjétől, aki az idei évet, ahogy korábban is, rangos nemzetközi európai textilkiállítások látogatásával kezdte. Heimtextil (Frankfurt), Inn Cologne (Köln), Casa (Salzburg), Deco off és Maison Objet (Párizs) – az ott tapasztaltak alapján az ügyvezető asszony elmondta, az otthonos, melegséget utánzó hangulat, a puha anyagok, nagyméretű garnitúrák kényelmes párnákkal, a puritán egyszerűség tagadása, a fekete szín uralkodóvá válása, a home-office egyre növekvő szerepe – ezek az idei év és az elkövetkező időszak új trendjei.
Márciusi találkozónkat Szenyán Zoltán, az Országos Egészségfejlesztő Kft. ügyvezetője zárta, aki saját találmányukat mutatta be. Társaival közösen a világon egyedülálló masszázstechnológiát fejlesztett ki: speciális anyagokat használnak a kezelések során, és a szervezetbe való oxigénbevitel a legfőbb cél. 150 százalékban juttatnak oxigént a sejtekbe, e világújdonsághoz hazai szállodai partnereket keresnek, amellyel, állította a szakember, jelentős piaci előnyhöz jut az a ház, ahol alkalmazzák majd ezt a technikát.
Március 17-i programunk megvalósítását nagyban segítette a Kempinski Hotel Corvinus Budapest és az ÉS Bisztró teljes csapata, amely helyet biztosított tavaszköszöntő rendezvényünknek, és elegáns fogadást adott vendégeinknek. A különleges kávévilágot bemutató kávészünetet az ÉS Deli valósította meg. A mátrai borvidék egyik minőségi pincészete, a Laczkó Borház, ahonnét Laczkó Gyula és Balázs különleges ízvilágú, gyönyörű tételeket hozott a hegyvidékről, a vendégeink mind megállapították: „Ezeket a borokat igazi szőlőből készítették!” Érpatakról a Zsindelyes Pálinkaház toppárlatokat kínált Az osztrák Rauch cég magyarországi leányvállalata igazi prémiumtermékét, a BIO TRIO italcsaládot kínálta – amely szintén nagy sikerrel szerepelt És Takács László jégszobrász is szerencsére ismét velünk tartott, és ezúttal a helyszín nevét véste (igaz, nem az örökkévalóságnak) jégbe, gyönyörű, látványos megoldással.
Forrás: Vendég & Hotel