Kazai Katalin, értékesítési koordinációs vezető a kiemelt belföldi ajánlatokat ismertette. Többek között beszámolt a Start club kártya koncepciójáról és változatairól, valamint más cégekkel közösen ajánlott termékekről, elsősorban a Budapest Kártyáról. Szó esett az eseményturizmusba való intenzívebb bekapcsolódásról is. A MÁV már évek óta nyújt kedvezményt rendezvényekre utazóknak (BNV, virágkarnevál), s ezt a vonalat a jövőben még jobban erősíteni szeretnék. A cég legújabb 3. generációs IC vonatai először Pécs-Budapest viszonylatban közlekednek majd.
Vajas Viktória, a termékmenedzsment szakértője a kiscsoportos (max. 5 fő) kedvezmény előnyeit vázolta, amellyel a vasutat egyértelműen a személyautóval szemben pozícionálják. Kitért a diákcharter vonatok valamint a különkocsi bérlés és különvonat foglalás sajátosságaira is.
Pákozdy Réka, nemzetközi értékesítési koordinátor prezentációjában a legvonzóbb nemzetközi ajánlatokat mutatta be. A fent említett sztár temékek versenyképességét a modern vasúti kocsik üzembe állításával is szeretnék fokozni. A Budapest-München Railjet járat turista osztályán gyereksarok várja a családosokat, míg az üzletemberek kényelmét az első valamint a prémium osztály biztosítja.
Az előadások sorát Belházy Katalin zárta, aki a partnerségi kapcsolatokról valamint a cég utazásszervezői jogosultságának megszerzéséről beszélt. A MÁV célja az utazásszervezői jogosultság mielőbbi megszerzése, mivel ez lehetővé tenné a rugalmasabb piaci reagálást és a komplex csomagok kínálatát. A jelenlegi együttműködések közül kiemelte a Bécsi Vándor MÁV adventúra programot, amelyet a Neckermann irodával közösen jegyeznek, a Hungarycard kedvezményeiben való részvételt és az üdülési csekk vonatjegyre való beválthatóságát.