A rendezvényről számokban: 4 város – Bük, Sárvár, Hévíz és Zalakaros – valamint 11 magyarországi meghatározó gyógy- és wellness szálloda összefogása, közel 20 fős utazó stáb, 2500 megtett kilométer, 8 helyszín, 6 németországi meghatározó utazásszervező, valamint helyszínenként több száz megjelent érdeklődő.
Sztojanovits Kristóf, az MT Zrt. németországi igazgatója, aki egyben a PA összefogás németországi vezető felelőse, valamint az esemény egyik lebonyolítója elmondta, hogy minden városban, minden helyszínen hatalmas volt az érdeklődés, 100 és 450 fő között változott a megjelent vendégek száma.
Kiemelte, hogy a vendégek jelképes összeget ugyan, de fizettek a rendezvényre való belépésért, így azon hallgatók, akik megjelentek a tájékoztatókon rendkívül érdeklődőek voltak, valamint az elkövetkező időszakban magyarországi utat terveznek, vagy kiemelten érdekli őket a hazai turisztikai kínálat. Természetesen az utazásszervezők a helyszínen foglalókat, valamint a rendezvényen megjelent vendégeket jelentős kedvezményekkel csábították azonnali foglalásra.
A 3 órás események általános felvezetése után, a városok képviseletét is ellátó szállodák munkatársai a települések egyedi turisztikai kínálatát kiemelő prezentációkat tartottak, valamint idén első alkalommal a fogászati lehetőségek is szóba kerültek. A rendezvényről most sem hiányozhattak a hagyományos magyar táncokat bemutató művészek, valamint a jó magyar bor. Emlékeztetőként: a Magyar Turizmus Zrt., valamint a PA 2011-es összefogásnak köszönhetően, az elmúlt egy évben mintegy 25%-kal nőtt a PA hálózat foglalásainak száma, ami ebben a lassan változó szegmensben kiemelkedőnek számít. Az elmúlt egy év alatt kiépített, országos németországi viszonteladói hálózat Hévíz mellett megismerhette a Németországban eddig méltánytalanul kevésbé ismert másik három település kínálatát is. Az éves összefogásnak köszönhetően, közös finanszírozással megvalósult, jelentős általános image kampány zajlott le az év folyamán, amely mintegy 1 millió eurós médiaértéket generált, és amely akció alapvető platformja volt a 4 város összefogásában megvalósult új „termék” németországi bevezetésének. Az összefogásnak köszönhetően számos meghatározó szervezet és szövetség is járt az év folyamán Magyarországon, így a Rheuma Liga regionális vezetői mellett a VDK is megismerhette az egyedülálló kínálatot. A PA összefogás 2012-ben folytatódik. A jövő évi akciók tervezése a napokban zajlik az együttműködő felek bevonásával.