A rendezvényen a Magyar Turizmus Zrt. önálló, 60m2-es standdal jelent meg, ahol 6 társkiállító személyesen, 2 szolgáltató pedig kiadványokkal képviseltette magát. A nemzeti turisztikai marketingszervezet standja körül elhelyezkedő „magyar szigeten” számos, a német piacon meghatározó magyar beutaztató szolgáltató várta az érdeklődőket.
A vásár keretében Sztojanovits Kristóf, az MT Zrt. németországi és svájci külképviselet-vezetője és Czánt Ildikó, a B2B kapcsolatokért felelős nyugat-német területi képviseletvezetője a külképviselet legjelentősebb szakmai partnereivel folytatott megbeszéléseket. Ennek részeként egyeztetésre került sor Klaus Brähmiggel, a Német Parlament Turisztikai Bizottságának elnökével, valamint az RDA elnökségével tovább folytatódtak az egyeztetések a szervezet esetleges magyarországi közgyűlésének lehetőségéről.
A rendezvény tapasztalatai alapján elmondható, hogy a bizonytalan nemzetközi gazdasági helyzet ellenére optimista volt a hangulat a vásáron. A meghatározó buszos túraszervezők döntő többsége növekedést, de legrosszabb esetben is csak stagnálást vár a következő évben. A kiállításon megjelent németországi szolgáltatók magyarországi partnereikről rendkívül pozitívan nyilatkoztak, és külön kiemelték a magyarországi programok precíz, pontos és lelkes szervezését.
(A képen, szemben Czánt Ildikó és tőle jobbra Sztojanovits Kristóf tárgyalás közben.)