Sikeres magyar bemutatkozás a London Wine Fairen

Május 22. és 24. között Londonban találkozott a borszakértők színe java. A Magyar Turisztikai Ügynökség száz négyzetméteres standdal és kilenc társkiállítóval vett részt a London Wine Fairen. Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a nemzetközi borszakmai vásáron arról beszélt, hogy a magyar borról egységes, de célpiaconként differenciált nemzetközi kommunikációt kell kialakítani.

36 éve minden évben számos importőr, kereskedő, borszakíró, sommelier és étteremvezető utazik el a brit fővárosba, hogy végig kóstolja a legfrissebb évjáratokat, megbeszélje partnereivel a legfontosabb aktualitásokat és nem utolsósorban azért, hogy részt vegyen a kóstolókon, mesterkurzusokon.

A Magyar Turisztikai Ügynökség száz négyzetméteres standon kilenc társkiállító számára biztosított lehetőséget arra, hogy bemutassák boraikat. Az eseményen szakmai tárgyalásokra is lehetőség volt a Kensington Olympia központban és a Grand Hall Groundban. Emellett nemzetközi előadók tolmácsolásában mesterkurzusokat, kóstolókat is szervezett az MTÜ, amelyek során Magyarország borkultúrájának sokszínűségét, boraink korszerű, autentikus arcát mutatta be az ügynökség.

A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán szerdán a magyar standon azt mondta: „a magyar bor egy entitás, egy stílus, ami nélkül a világ szegényebb lenne”. A vezérigazgató szerint ahhoz, hogy Magyarország hiteles márkával tudjon megjelenni a piacokon, a magyar bor egységes kommunikációjának kialakítására van szükség.

Guller Zoltán azt mondta: „Fontos egy olyan korszerű, sok elemből álló keretrendszer felállítása, amely alkalmas arra, hogy megfelelő terminusok mentén és napi szinten is át lehessen adni a magyar borral kapcsolatos eredményeket, üzeneteket. Ez egy többrétegű rendszer, amely az arculati megjelenítéstől az arculati és kommunikációs eszközök folyamatos bővítéséig terjed”.

Ennek része a kommunikáció megfelelő differenciálása a különböző célpiacok igényeihez igazítva, így például az Egyesült Királyságra is. A Magyar Turisztikai Ügynökség már megkezdte a magyar bor kommunikációs keretrendszerének kidolgozását és az ügynökség szakemberei még ezen a nyáron felkeresnek minden magyarországi borrégiót és a munkába bevonják a szakmát is.

A London Wine Fair az egyik legfontosabb borszakmai kiállítás, tavaly 40 termelő országból 600 kiállító mutatott be összesen több mint 10.000 féle bort a közel 15.000 szakmai érdeklődőnek. A háromnapos rendezvény teljes ideje alatt 45 mesterkurzus, workshop és kóstoló várta a vendégeket.


Egy napra Budapestre költözik Hollywood

Egy napra Budapestre költözik Hollywood 

Wolfgang Puck Budapestre hozza a nemzetközi filmipar legnagyobb gálájának hangulatát.
Új, buli előtti alapozóhely a pesti Duna-parton

Új, buli előtti alapozóhely a pesti Duna-parton 

Ahol leülsz a barátokkal találkozni egy közös program előtt, aztán onnan nem indulsz tovább.
Magyar natúr borok bemutatkozása Stockholmban

Magyar natúr borok bemutatkozása Stockholmban 

Stockholmban mutatkozott be több fiatal magyar borász április 22-én, egy belvárosi, a fiatal közönség körében is népszerű étteremben.
Molnár Bence az Arany Kaviár új séfje

Molnár Bence az Arany Kaviár új séfje 

Április 26-tól új séf vezeti az Arany Kaviár Étterem konyháján a munkát.
Édes élet a májusi Glamping pikniken

Édes élet a májusi Glamping pikniken 

A Nomád Hotel & Glamping 9. alkalommal rendezi szezonnyitó piknikjét május utolsó vasárnapján.
Ezen a badacsonyi hétvégén minden a Szürkebarátról szól

Ezen a badacsonyi hétvégén minden a Szürkebarátról szól 

A Bortriatlon egy nagyon izgalmas rendezvény, aminek egyik fontos állomása a Szürkebarát Hétvége.
Séfváltás a Lidl Konyha élén

Séfváltás a Lidl Konyha élén 

Nem akárki érkezik a cégcsoport konyhájára: egy Michelin-díjat kapó ifjú séf váltja a korábbi, Michelin-csillagos konyhát irányító séfet.
Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia

Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia 

A Visegrádi Alap támogatásával létrejött nemzetközi eszmecserére öt országból érkeztek előadók és résztvevők.  
Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban

Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban 

Újabb büfékocsik, bővülő ételkínálat, nemzetközi ízek várják a látogatókat.. és persze pizza és hamburger minden mennyiségben.
Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye

Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye 

Reflektorfényben a magyar borok.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?