Sikeres magyar bemutatkozás a London Wine Fairen

Május 22. és 24. között Londonban találkozott a borszakértők színe java. A Magyar Turisztikai Ügynökség száz négyzetméteres standdal és kilenc társkiállítóval vett részt a London Wine Fairen. Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a nemzetközi borszakmai vásáron arról beszélt, hogy a magyar borról egységes, de célpiaconként differenciált nemzetközi kommunikációt kell kialakítani.

36 éve minden évben számos importőr, kereskedő, borszakíró, sommelier és étteremvezető utazik el a brit fővárosba, hogy végig kóstolja a legfrissebb évjáratokat, megbeszélje partnereivel a legfontosabb aktualitásokat és nem utolsósorban azért, hogy részt vegyen a kóstolókon, mesterkurzusokon.

A Magyar Turisztikai Ügynökség száz négyzetméteres standon kilenc társkiállító számára biztosított lehetőséget arra, hogy bemutassák boraikat. Az eseményen szakmai tárgyalásokra is lehetőség volt a Kensington Olympia központban és a Grand Hall Groundban. Emellett nemzetközi előadók tolmácsolásában mesterkurzusokat, kóstolókat is szervezett az MTÜ, amelyek során Magyarország borkultúrájának sokszínűségét, boraink korszerű, autentikus arcát mutatta be az ügynökség.

A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán szerdán a magyar standon azt mondta: „a magyar bor egy entitás, egy stílus, ami nélkül a világ szegényebb lenne”. A vezérigazgató szerint ahhoz, hogy Magyarország hiteles márkával tudjon megjelenni a piacokon, a magyar bor egységes kommunikációjának kialakítására van szükség.

Guller Zoltán azt mondta: „Fontos egy olyan korszerű, sok elemből álló keretrendszer felállítása, amely alkalmas arra, hogy megfelelő terminusok mentén és napi szinten is át lehessen adni a magyar borral kapcsolatos eredményeket, üzeneteket. Ez egy többrétegű rendszer, amely az arculati megjelenítéstől az arculati és kommunikációs eszközök folyamatos bővítéséig terjed”.

Ennek része a kommunikáció megfelelő differenciálása a különböző célpiacok igényeihez igazítva, így például az Egyesült Királyságra is. A Magyar Turisztikai Ügynökség már megkezdte a magyar bor kommunikációs keretrendszerének kidolgozását és az ügynökség szakemberei még ezen a nyáron felkeresnek minden magyarországi borrégiót és a munkába bevonják a szakmát is.

A London Wine Fair az egyik legfontosabb borszakmai kiállítás, tavaly 40 termelő országból 600 kiállító mutatott be összesen több mint 10.000 féle bort a közel 15.000 szakmai érdeklődőnek. A háromnapos rendezvény teljes ideje alatt 45 mesterkurzus, workshop és kóstoló várta a vendégeket.


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.