Sikeres magyar bemutatkozás a London Wine Fairen

Május 22. és 24. között Londonban találkozott a borszakértők színe java. A Magyar Turisztikai Ügynökség száz négyzetméteres standdal és kilenc társkiállítóval vett részt a London Wine Fairen. Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a nemzetközi borszakmai vásáron arról beszélt, hogy a magyar borról egységes, de célpiaconként differenciált nemzetközi kommunikációt kell kialakítani.

36 éve minden évben számos importőr, kereskedő, borszakíró, sommelier és étteremvezető utazik el a brit fővárosba, hogy végig kóstolja a legfrissebb évjáratokat, megbeszélje partnereivel a legfontosabb aktualitásokat és nem utolsósorban azért, hogy részt vegyen a kóstolókon, mesterkurzusokon.

A Magyar Turisztikai Ügynökség száz négyzetméteres standon kilenc társkiállító számára biztosított lehetőséget arra, hogy bemutassák boraikat. Az eseményen szakmai tárgyalásokra is lehetőség volt a Kensington Olympia központban és a Grand Hall Groundban. Emellett nemzetközi előadók tolmácsolásában mesterkurzusokat, kóstolókat is szervezett az MTÜ, amelyek során Magyarország borkultúrájának sokszínűségét, boraink korszerű, autentikus arcát mutatta be az ügynökség.

A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán szerdán a magyar standon azt mondta: „a magyar bor egy entitás, egy stílus, ami nélkül a világ szegényebb lenne”. A vezérigazgató szerint ahhoz, hogy Magyarország hiteles márkával tudjon megjelenni a piacokon, a magyar bor egységes kommunikációjának kialakítására van szükség.

Guller Zoltán azt mondta: „Fontos egy olyan korszerű, sok elemből álló keretrendszer felállítása, amely alkalmas arra, hogy megfelelő terminusok mentén és napi szinten is át lehessen adni a magyar borral kapcsolatos eredményeket, üzeneteket. Ez egy többrétegű rendszer, amely az arculati megjelenítéstől az arculati és kommunikációs eszközök folyamatos bővítéséig terjed”.

Ennek része a kommunikáció megfelelő differenciálása a különböző célpiacok igényeihez igazítva, így például az Egyesült Királyságra is. A Magyar Turisztikai Ügynökség már megkezdte a magyar bor kommunikációs keretrendszerének kidolgozását és az ügynökség szakemberei még ezen a nyáron felkeresnek minden magyarországi borrégiót és a munkába bevonják a szakmát is.

A London Wine Fair az egyik legfontosabb borszakmai kiállítás, tavaly 40 termelő országból 600 kiállító mutatott be összesen több mint 10.000 féle bort a közel 15.000 szakmai érdeklődőnek. A háromnapos rendezvény teljes ideje alatt 45 mesterkurzus, workshop és kóstoló várta a vendégeket.


Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.