„Mi is vendégek vagyunk a Földön, de vendégül látjuk az egész világot”
Az Accor hálózatába tartozó 4000 szálloda és 15000 alkalmazott társadalmi elkötelezettségét 2006. óta az „Earth Guest”, azaz „Vendégek a Földön” program motiválja. A program nyolc fő témakör köré szerveződik, melyek egyike az AIDS és a malária ellen hatékony nemzetközi megelőző kampányok révén folytatott harc.
Az Accor csoport úgy döntött, hogy együttműködési megállapodást köt a Pasteur Intézettel és azonnal hatályba léptet két széles körű kezdeményezést, jelentősen megerősítve részvételét az összes újonnan felbukkanó betegség elleni harcban.
Az AIClub hűségprogramjában szerzett pontok beváltása a Pasteur Intézetnek szánt adományokra
2010. januárjától az egy éve indított AIClub hűségprogramban résztvevő több mint 3 600 000 ügyfél, ha kívánja, a csoport szállodáinak használatáért szerzett hűségpontjait adományokra válthatja be, melyeket teljes egészükben a Pasteur Intézetnek ajánlunk fel. Az adományokból az Intézet az újonnan felbukkanó betegségek elleni harcra irányuló két projektet finanszírozza.
Az adományokból támogatott projektek:
Egy olyan klímakamra létrehozása, melyben a kutatók szélsőséges, a valós körülményeknek megfelelő klimatikus körülményeket szimulálhatnak a járványokért felelős vírusok szaporodásának tanulmányozásához.
Mobil elemző laboratórium létrehozása, mely bármikor repülőgépre költöztethető, így a Pasteur Intézet újonnan felbukkanó betegségekre szakosodott specialistái azonnal „házhoz mehetnek”, tehát az új vírusokat eredeti környezetükben tanulmányozhatják és elemezhetik.
Utazóknak szóló egészségügyi információs és betegségmegelőző szolgáltatások finanszírozása
Az Accor csoport finanszírozásában egy egészségügyi információs és betegségmegelőzési weboldal jön létre Pasteurtravel.com néven, ahol az információkat angolul és franciául teszik közzé. Az oldalra csak a Pasteur Intézet szakembereinek anyagai kerülnek fel. A felhasználók egy egyszerű és könnyen használható felületen informálódhatnak a szükséges megelőző kezelésekről, a kötelező és ajánlott oltásokról, és az egyes úti célok esetében felmerülő kockázatokról, egészségügyi krízishelyzetekben pedig egy „hírcsatorna” révén az oldal naprakész információt biztosít a potenciális járványok relatív terjedéséről.
Mint Gilles Pélisson, az Accor vezérigazgatója megfogalmazta, „az Accor boldogan és büszkén vállalja az együttműködést a Pasteur Intézettel, melynek tekintélye és szakértelme nemzetközi szinten ismert és elismert. Mint vendéglátóiparban és idegenforgalomban érdekelt, munkáját felelősen végző vállalat, örülünk, hogy támogathatjuk a Pasteur Intézetet abban, hogy kutatómunkáját a lehető leggyorsabban megkezdhesse és folyamatosan végezhesse, hiszen ez ügyfeleink és munkatársaink érdekeit is szolgálja világszerte.”
Alice Dautry, a Pasteur Intézet vezérigazgatója szerint „Az Accor piacvezető vállalat, a francia gazdasági élet egyik jelentős szereplője. A vállalat részvétele a programunkban mindennél jobban szimbolizálja, mennyire a nemzetközi figyelem középpontjába kerültek az újonnan felbukkanó betegségek. Ez az együttműködés egy olyan világban született meg, ahol az emberek minden eddiginél mobilabbak. Ebben a világban indult most be a Pasteur Intézet nagyszabású beruházása, melynek keretében felépül majd az újonnan felbukkanó betegségek multidiszciplináris biológiai központja. 2012-től kezdve ez a központ a legkülönbözőbb területeken dolgozó szakembereknek ad lehetőséget arra, hogy a legmodernebb technológia felhasználásával egyre hatékonyabban harcolhassanak a járványok ellen.”
Az Accor és a Pasteur Intézet összefogása az újonnan felbukkanó betegségek ellen
Tegnap jelentették be, hogy a Pasteur Intézet és az Accor innovációs együttműködést hoz létre, melynek keretében az utazókat egészségügyi információkkal és betegség megelőzéssel kapcsolatos tanácsokkal látják el.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben
Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész
Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton
Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások
Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája
Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton
Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50
Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén
Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.