Ismét lesz Budapest Winter Invitation

A Magyar Turizmus Zrt. idén negyedik alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja ezúttal is Budapest mint turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése a korábbi BWI akciók által hozott eredményekhez hasonlóan.

Mint ismeretes, az előző évi BWI keretében 53 000 vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2008. november 1. és 2009. március 31. között Budapesten. Az akció lényege, hogy a két vagy három éjszakára érkező vendégek az utolsó éjszakát ingyen kapják. Az újabb, 2009. november második felében induló és 2010. március végéig tartó akcióhoz még várják csatlakozó partnerek jelentkezését. Az idei kampány részleteiről a szervezők 2009. október 22-én szakmai tájékoztatót tartottak Budapesten, amelyen Dr. Niklai Ákos, az MT Zrt. elnöke és Szűcs Balázs, az MT Zrt. vezérigazgató-helyettese számolt be a korábbi BWI akciók eredményeiről, a tervezett kampány célpiacairól/célcsoportjairól, valamint arról, hogy a kampány népszerűsítése érdekében milyen promóciós eszközöket fognak bevetni - értesült a Napi Turizmus a Magyar Turizmus Zrt.-től.

A szakmai tájékoztatón a BWI kiemelt együttműködő partnerei is elmondták érveiket az összefogás jelentőségéről és az akcióban való részvétel előnyeiről: Kovács István, a Magyar Szállodaszövetség, Reisz Anna, a Malév Zrt. és Hardy Mihály, a Budapest Airport Zrt. képviseletében, valamint Mr. Marcus van der Wal, a BWI Szervezőbizottság társelnökeként adott tájékoztatást a szakmai érdeklődőknek saját szervezete, illetve cége tapasztalatairól.

A marketingakció tervezett kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt., egy nemzetközi piacvezető utazási portál, és egyéb turisztikai szolgáltatók. Fontos hangsúlyozni, hogy ehhez a nagyszabású kampányhoz tehát nem csak a budapesti szállodák, hanem bármilyen turisztikai szolgáltató (pl. éttermek, programgazdák, utazási irodák, egyéb intézmények) csatlakozhat, aki érdekelt a főváros vendégforgalmának növelésében, hiszen Budapest vonzerejét a kampányidőszakban éppen a téli-tavaszi bőséges kulturális programkínálat, valamint az egyedi és különleges kikapcsolódást nyújtó helyszínek (pl. fürdők) adják.

A kampány sikerességének egyik kulcseleme a www.budapestwinter.com honlapba integrált „real time” (valós idejű) foglalási rendszer, mely egyszerre növeli az akció hatékonyságát és annak mérhetőségét. Emellett idén először egy nagy nemzetközi utazási portállal való együttműködést is terveznek a partnerek, annak érdekében, hogy kiaknázzák az online utazási portál erős felhasználói bázisában és vásárlóiban rejlő lehetőségeket, így közvetlen extra forgalmat generáljanak Budapest számára. A Magyar Turizmus Zrt. ismét vállalja a BWI kampány koordinálását, aktívan részt vesz annak népszerűsítésében, és egyben az akció társfinanszírozója is oly módon, hogy legalább az együttműködő partnerektől befolyt pénzösszeggel megegyező összeggel egészíti ki a kampány költségvetését. Az akció promóciója novemberben indul.

A felhívás teljes szövege és a csatlakozás feltételei a http://itthon.hu/szakmai-oldalak/felhivasok-palyazatok/ismet-budapest-winter-091022 linkre kattintva olvashatók.


Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben

Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben 

Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását

Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását 

A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.