Ismét lesz Budapest Winter Invitation

A Magyar Turizmus Zrt. idén negyedik alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja ezúttal is Budapest mint turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése a korábbi BWI akciók által hozott eredményekhez hasonlóan.

Mint ismeretes, az előző évi BWI keretében 53 000 vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2008. november 1. és 2009. március 31. között Budapesten. Az akció lényege, hogy a két vagy három éjszakára érkező vendégek az utolsó éjszakát ingyen kapják. Az újabb, 2009. november második felében induló és 2010. március végéig tartó akcióhoz még várják csatlakozó partnerek jelentkezését. Az idei kampány részleteiről a szervezők 2009. október 22-én szakmai tájékoztatót tartottak Budapesten, amelyen Dr. Niklai Ákos, az MT Zrt. elnöke és Szűcs Balázs, az MT Zrt. vezérigazgató-helyettese számolt be a korábbi BWI akciók eredményeiről, a tervezett kampány célpiacairól/célcsoportjairól, valamint arról, hogy a kampány népszerűsítése érdekében milyen promóciós eszközöket fognak bevetni - értesült a Napi Turizmus a Magyar Turizmus Zrt.-től.

A szakmai tájékoztatón a BWI kiemelt együttműködő partnerei is elmondták érveiket az összefogás jelentőségéről és az akcióban való részvétel előnyeiről: Kovács István, a Magyar Szállodaszövetség, Reisz Anna, a Malév Zrt. és Hardy Mihály, a Budapest Airport Zrt. képviseletében, valamint Mr. Marcus van der Wal, a BWI Szervezőbizottság társelnökeként adott tájékoztatást a szakmai érdeklődőknek saját szervezete, illetve cége tapasztalatairól.

A marketingakció tervezett kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt., egy nemzetközi piacvezető utazási portál, és egyéb turisztikai szolgáltatók. Fontos hangsúlyozni, hogy ehhez a nagyszabású kampányhoz tehát nem csak a budapesti szállodák, hanem bármilyen turisztikai szolgáltató (pl. éttermek, programgazdák, utazási irodák, egyéb intézmények) csatlakozhat, aki érdekelt a főváros vendégforgalmának növelésében, hiszen Budapest vonzerejét a kampányidőszakban éppen a téli-tavaszi bőséges kulturális programkínálat, valamint az egyedi és különleges kikapcsolódást nyújtó helyszínek (pl. fürdők) adják.

A kampány sikerességének egyik kulcseleme a www.budapestwinter.com honlapba integrált „real time” (valós idejű) foglalási rendszer, mely egyszerre növeli az akció hatékonyságát és annak mérhetőségét. Emellett idén először egy nagy nemzetközi utazási portállal való együttműködést is terveznek a partnerek, annak érdekében, hogy kiaknázzák az online utazási portál erős felhasználói bázisában és vásárlóiban rejlő lehetőségeket, így közvetlen extra forgalmat generáljanak Budapest számára. A Magyar Turizmus Zrt. ismét vállalja a BWI kampány koordinálását, aktívan részt vesz annak népszerűsítésében, és egyben az akció társfinanszírozója is oly módon, hogy legalább az együttműködő partnerektől befolyt pénzösszeggel megegyező összeggel egészíti ki a kampány költségvetését. Az akció promóciója novemberben indul.

A felhívás teljes szövege és a csatlakozás feltételei a http://itthon.hu/szakmai-oldalak/felhivasok-palyazatok/ismet-budapest-winter-091022 linkre kattintva olvashatók.


Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása

Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása 

A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között

Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között 

Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.