Indul a Facebook Graph Search 

Hivatalosan mától indul a Google Search konkurenciájának tartott Facebook Graph Search, írja a Kreatív Online.

Facebook-ingyentelefon végre magyaroknak is 

Magyarországon is bekapcsolta a Facebook a Messenger ingyenes mobiltelefonálást lehetővé tevő funkcióját, írja a hvg.hu.
Világszintű Ciprus Nap a Facebookon

Világszintű Ciprus Nap a Facebookon 

Nagyszabású Ciprus-játék zajlik május 19-én a Cyprus Connect Facebookon rajongói oldalán. 
Fotópályázatot hirdetett az Egypt Air

Fotópályázatot hirdetett az Egypt Air 

81. születésnapja alkalmából nemzetközi fotópályázatot hirdetett az egyiptomi légitársaság.

Új rajongókért indít hirdetési eszközt a Facebook 

Új reklámeszközt vezet be a Facebook, amely abban segít a márkáknak, hogy meglévő rajongóikhoz hasonló jellemvonású fogyasztókat érjenek el.

Sok magyar hazudik a Facebookon 

Az NRC piackutató felmérése szerint sokan állítanak magukról valótlant a társkereső oldalakon és a Facebookon is. Legjellemzőbb a hamis profilkép és a valótlan végzettségi és kereseti adatok.

Kifecsegik titkainkat a Facebook-lájkok 

Heteroszexuális vagy meleg, keresztény vagy muzulmán, konzervatív vagy liberális: ezeket a jellemzőket nem mindenki árulja el szívesen magáról. A Facebook közösségi oldal „tetszik” klikkeléseiből azonban nagy valószínűséggel lehet mindezekre következtetni.

Nagyít a Facebook 

A legtöbben a zsúfoltságra panaszkodtak, így a Facebook hírfolyamának átszabásakor az egyszerűségre törekedett a fejlesztőcsapat, aminek eredménye, hogy a desktop változatot közelítették a mobilverziók kinézetéhez. A felületek egyszerűsödésével és a nagyobb képekkel a hirdetési felületek is megnőnek, amitől a cég bevételeinek növekedését várja.
A Facebookon adták össze a pénzt, hogy az idős házaspár közösen utazhasson a tengerhez

A Facebookon adták össze a pénzt, hogy az idős házaspár közösen utazhasson a tengerhez 

Megható történet zajlott az elmúlt napokban a Facebookon a szemünk előtt: egy utazási irodai kolléga gyűjtést szervezett, hogy az idős házaspár közösen utazhasson a tengerhez. A férj eredetileg csak feleségét tudta befizetni az útra születésnapi meglepetésként, akinek minden vágya az volt, hogy még egyszer láthassa a tengert. A pénz összegyűlt, a pár közösen utazhat, a szakmának emberségből ötös!

Partnert választott a szállásközvetítő 

A Be Social ügynökséget bízta meg Facebook-oldalának gondozásával a Szállás.hu. Az első jelentős közös munka a Valentin-napi kampány volt. 

Online marketing eszközök és módszerek alkalmazása a turizmusban 

Felhívás az Edutus Főiskola által szervezett Online marketing eszközök és módszerek alkalmazása a turizmusban c. konferencián való részvételre!

Postacímként is szolgálhat a social media profil 

A jövőben akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil, mivel egy új szolgáltatási forma a küldemények kézbesítésének dinamikusabbá tétele érdekében fizikai postacímet kíván rendelni a felhasználók közösségi hálózati profiljához - írja a TechCrunch technológiai hírportál.

Együttműködésről tárgyal a Yahoo! és a Facebook 

A brit The Sunday Telegraph értesülései szerint együttműködésről tárgyaltak a Yahoo! és a Facebook vezetői - írja a Business Insider online kiadása.

Creative Germany 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a hostelworld.com online platformmal közösen kampányt indít a fiatalokat megszólító „Creative Germany” témában.

Megválasztottuk a Turizmus szépét! 

Hétfő délelőtt a kihirdettük szerkesztőségünk Facebookon indított szépségversenyének, a Turizmus szépe versenynek a nyerteseit. 

Új Facebook-statisztikát kínál egy magyar fejlesztés 

Az aktív Facebook-tagok pontos számát városokra lebontva és a közösségi portált mobiltelefonon keresztül elérő felhasználók arányát is képes megmutatni egy új, magyar fejlesztésű statisztika.

Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni) 

Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)

Október 10-én kiderül, ki lesz a Turizmus Szépe! 

Kiadó vállalatunk, a Professional Publishing Hungary Kiadó Kft. égisze alatt szervez szerkesztőségünk a Turizmus Online Facebook-oldalán idegenforgalmi szépségvetélkedőt. A versenyen részt vehet bármely Facebook-felhasználó, aki a turizmusban dolgozik, vagy azt tanulja. Az indulók esélyeit csak növeljük, hogy a versenyen mi, mint a Kiadó munkatársai nem vehetünk részt, ahogy hozzátartozóink sem.

A képeslap halála? 

A képeslapokra nézve egészen lesújtó eredményt hozott az brit O2 mobil szolgáltató 2000 fő megkérdezésével a közelmúltban készült tanulmánya.

Nem nyomja le a Facebook az email marketinget 

Az utóbbi időben több olyan szakmai véleményt hallani, melyek a Facebook látványos térnyerése miatt temetik az e-mail marketinget. 

Óvatosan a webkettővel! 

Káoszt okozott egy házibuli, amit az egyik internetes közösségi portálon hirdetett meg egy 16 éves fiú Ausztriában - közölte hétfőn az osztrák rendőrség.

Díjat nyert a Germanwings alkalmazása 

A Germanwings „FriendFlights“ elnevezésű Facebook alkalmazását az utazási ajánlatok közül a legjobb közösségi média promóciójának választotta az Egyesült Államok utazási magazinja, a Travel Leisure.

Facebookon a repülőtér 

A Budapest Airporté lett Európa egyik legnépszerűbb repteres Facebook-oldala. A magyar főváros repülőtere 2010 elején indította el közösségi oldalát, ami mára az egyik legnagyobb és leglátogatottabb Facebook oldal lett az európai repülőterek között.

Kié lett a legjobb kiadvány, honlap, kampány? 

Megszületett az Iránytű, a Turizmus Trend szaklap immár hagyományos kommunikációs versenyének végeredménye.

Elindult a balatoni Pünkösdi Király Választás 

A Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága a már hagyományos, idén május 18-28. között megrendezésre kerülő Balaton7 rendezvénysorozatához kapcsolódóan, március 5-ével kezdődően meghirdette a „Balaton7 próba – Balaton Pünkösdi Királya” internet alapú balatoni tudáspróbát.

A Facebookon kérdezik az utasokat a taxikról 

Facebook-oldalán kérdezi a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a fővárosi taxik utasait a szolgáltatás színvonaláról.

Felejthetetlen élményeket nyerhet minden nap 

Karácsony közeledtével talán mindenkiben fokozódik az izgalom: sikerül-e eltalálni, hogy mire vágynak szeretteink? Készen lesz-e az ünnepi dekoráció időben?

Magyar nyertes az easyJet nemzetközi játékán 

Magyar lány nyerte az egyik mini nyaralást az easyJet reklámfilm játékában a Facebookon. Szita Valentina a heti szavazáson 1530 vokssal győzött, így három barátjával együtt kiruccanhat a légitársaság egyik célállomására.

Óriási reklámkampányt indított a British Airways 

Elindult a British Airways reklámkampánya, amelyhez hasonlóra nem volt példa az utóbbi tíz év során.

Vendéget hoznak és ismertséget növelnek a közösségi vásárlóoldalak 

Milyen előnyökkel járhat a szállodák részére a közösségi oldalakkal való együttműködés? Vitába száll a kritikusokkal a terület egyik vezető szolgáltatójának legfrissebb közleménye.

Kinek van a legnagyobb szüksége egy új mosolyra? 

A Magyar Turizmus Zrt. németországi / svájci képviselete rendhagyó akciót indított a nyár folyamán, amely játék keretében kiemelkedően nagy értékű fogorvosi beavatkozást lehet nyerni.

Legnagyobb rajongóját keresi Berlin 

Több mint 800 000 rajongójával az egyik legnépszerűbb városnak számít Berlin a Facebookon. Hogy elérjék a bűvös egymilliót, a napokban nagyszabású kampányt indított a város és a visitBerlin, Laus Wowereit polgármester közreműködésével. 

Közösséget épít a söróriás 

Még inkább a közösségi média felé fordul a holland Heineken. A sörgyár a napokban írt alá eurómilliós üzletet, amelyet újabb követhet - adta hírül a MédiaPiac.

Delft Blue repülőgép a KLM flottában 

A KLM június 15-én bemutatta „Delft Blue” repülőgépét a Schiphol repülőtéren. A KLM Ügyvezető Igazgatója, Erik Varwijk a delfti polgármesterrel együtt nyitotta ki a hangárajtókat a különleges gép előtt. A 64 méter hosszú, 18 méter magas repülőgép felületén 4000 kreatív található, mindegyik delfti kék porcelán mintával.

Facebook játékot indít a Marriott 

Szállodai témájú online Facebook játék indítását tervezi a Marriott International.

Shuffle-versenyt hirdetett az Air France Music 

Keren Ann új, « 101 » című albumának megjelenése alkalmából, az Air France Music és a BETC Music, az EMI MUSIC France2 társasággal együttműködésben, különleges versenyt hirdetett.

Select My Movies 

A 64. Cannes-i Filmfesztivál alkalmából 2011. május 20-ig az elmúlt tíz évben készült húsz francia és nemzetközi film közül választhat az Air France Facebook oldalának 325 ezer rajongója. A legtöbb szavazatot kapott négy filmet az Air France hosszú járatain mutatják be szeptemberben.

Tollat az elnök úrnak! 

Több száz tollat és ceruzát kapott már eddig Václav Klaus a "Tollat az elnök úrnak!" elnevezésű a Facebook közösségi portálon megszervezett akció keretében.

Még megteheti tippjeit! 

Facebookon indított HÍRTOTÓ nyereményjátékunk 13+1 kérdésére még péntekig beküldheti válaszait, hogy kétszemélyes két éjszakára szóló félpanziós tartózkodást nyerjen az alsóörsi Laroba Hotelben.

Facebook porcelánok a KLM Boeingján 

A KLM Holland Királyi Légitársaság arra ösztönzi a Facebook rajongókat, hogy cseréljék le Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kékporcelánra. A legérdekesebb kékporcelán kreatívokat egy igazi KLM Boeing 777-200-as repülőgépre helyezik el. A 2011. április 27-én indult kampány neve Tile & Inspire - tájékoztatta a Turizmus Online-t a légitársaság.

Jót tesz a turizmusnak a Facebook 

A megkérdezettek fele (52%) ismerősei Facebookon megosztott nyaralási fotói alapján választotta ki nyaralásának helyszínét, derül ki a Skyscanner most közzétett kutatásából.

Bővíti tevékenységi körét a Heineken 

Ruhákat és ajándéktárgyakat áruló márkaboltot nyit a Facebookon a Heineken. A holland sörgyártó nem az egyetlen, amely a közösségi kezdeményezések hatalmas felhasználói táborát igyekszik kihasználni forgalma növelésére és a márkahűség erősítésére, a Procter&Gamble és a Dell is próbálkozott hasonlóval.

Facebook vagy iwiw? 

Nagy érdeklődés mellett zajlott kedden a Turizmus Trend által szervezett Marketingkommunikáció a turizmusban című workshop az Expo Congress Hotelben, ahol a szakmabeliek egyebek mellett arról is hallhattak, hogy a facebook-ot vagy az iwiw-et érdemes inkább igénybe venniük célközönségük eléréséhez. Munkatársunktól

Facebook-tréningen a Román Turisztikai Hivatal 

A hagyományos felületek mellett a világhálót is igénybe veszi az idegenforgalmi és fejlesztési minisztérium Románia turisztikai célpontjainak népszerűsítésére, így a jövőben a Facebook közösségi portálon is reklámozzák majd az ország turisztikai brandjét – jelentette be tegnap Elena Udrea idegenforgalmi miniszter.

Lufthansa: egy éven belül 100 000 rajongó 

A Lufthansa komoly népszerűségnek örvendő Facebook oldalának rajongói tábora kevesebb mint egy év alatt elérte a 100 000-et.

50 ezernél is több Hilton rajongó a facebook-on 

A Hilton Hotels & Resorts az első nagy nemzetközi szállodalánc, melynek facebook-os rajongói száma meghaladja az 50 ezret.

Az árvíz elmoshatja az augusztusi tűzijátékot is 

Megfontolja a kormány azt a kezdeményezést, amely a napokban indult a Facebook közösségi portálon, és arra szólít fel, hogy "mondjunk le az augusztus 20-i tűzijáték élményéről az árvízkárosultak javára".
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!