hirdetés

Szállodásoknak indít képzést a Metropolitan Egyetem

2016 októberében újraindul a Budapesti Metropolitan Egyetem két féléves felnőttképzése, a Szállodai e-kereskedelem és online marketing szakirányú továbbképzési szak diplomásoknak. 

hirdetés

Az egyes tantárgyakat olyan oktatók vezetik, akik az adott témakörrel a mindennapok során foglalkoznak, a témáik szakértői, elismert szállodai szakemberek, e-marketing vezetők, szállodavezetők, szállodai marketingesek.

A hallgatók egyaránt elsajátítják a hazai és a nemzetközi gyakorlatban alkalmazott korszerű szállodai e-kereskedelmi és online marketing technikákat. A Szállodai e-kereskedelem és online marketing szaktanácsadó képes összegyűjteni és értékelni a piaci adatokat, információkat, kiválasztani az adott helyzetben leghatékonyabb szállodai online marketing technikát, azt a gyakorlatban magas színvonalon alkalmazni, alakítani a szervezet marketingkommunikációját a céltól függően, szállodai online marketing kampányt tervezni, szervezni, összeállítani, levezényelni.

A képzést a szállodaiparban dolgozó, illetve leendő szállodás szakembereknek ajánlják: szállodaláncoknak, egyedi szállodáknak, panzióknak, kempingeknek, hosteleknek, turisztikai szakmai szövetségeknek, valamint ezen intézmények tulajdonosainak, felsővezetőinek, középvezetőinek, értékesítőinek, marketingeseinek, PR-szakembereinek.

A szak vezetője dr. Grotte Judit docens, a magyar és angol nyelvű Nemzetközi Szállodamenedzsment specializáció vezetője (Turizmus, Szabadidő és Szálloda Intézet).

A képzésről ide kattintva olvashat bővebben.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Hogy látja, ki tudnak tartani a korlátozások feloldásáig, és végre valamennyire magához tér a turisztikai, vendéglátás ágazat?

Kiadónk társoldalai