A cég Transcarpatic néven saját tervezésű és kivitelezésű luxusszerelvényt gördített ki, amelyik már megkezdte a próbautat, megszerezték a szükséges engedélyeket, és az ígéretek szerint január második felében forgalomba áll az Arad-Bukarest vonalon. Újabb konkurenciát teremtve ezzel a Softronic vagy Regiotrans mellett az állami vasúti társaságnak, a CFR-nek.
A zuhanyzóval is ellátott luxus hálókocsik mellett első- és másodosztályú vagonokból áll a zöld-sárga színekre festett szerelvény. A szolgáltatást két dolog árnyékolja be: az egyik, hogy új, modern mozdony helyett egy, még a kommunista érában gyártott, amúgy teljesen felújítottat kötöttek a kilenc vagon elé. A másik, hogy Romániában a vasúti szállítás átlagsebessége a katasztrofális infrastruktúra miatt – néhány szakasz kivételével – 50 km/óra, vagyis a Transcarpatic is 11 óra alatt fogja megtenni az Arad és Bukarest közötti kb. 620 km-es távot.
A cég a nyári időszakban a tengerpartig hosszabbítja meg a távot, ugyanakkor tervezi, hogy a közeljövőben Bécsig és más európai nagyvárosokig állít be vonatjáratokat.
Ígérik, a jegyárak szinte megegyeznek a CFR-ével, az értékesítés első körben csak online lesz.