hirdetés
hirdetés

Kempinski Hotel Corvinus Budapest győzelem

Lifestyle hotel a Belvárosban

Egy teljes körasztalt elfoglalt az „Év Szállodája 2015” díjkiosztón a Kempinski Hotel Corvinus Budapest csapata, élükön Stephan Interthal igazgatóval, így a legrangosabb díj átvételét is együtt ünnepelhették a Hilton Budapestben tartott gálaesten. A gratulációk fogadása közben egy villáminterjúra is sort keríthettünk a ház régi-új vezetőjével.

hirdetés

Miben más az a hotel, ahová másfél évvel ezelőtt visszaérkezett régi-új igazgatóként?

2004-ben ért véget az első budapesti megbízatásom, és az azt követő 10 évben Budapest rengeteget változott, előnyére. A város összképe szebb, a kulturális és gasztronómiai ajánlat sokkal érdekesebb és változatosabb lett, az üzletek kínálata vonzza a turistákat. A Kempinski Hotel Corvinus Budapest korábbi „európai nagyszálloda” imidzsét egy kreatív és innovatív lifestyle hotel arculat váltotta fel, amely egyik egyedisége a benne található új Belvárosi Gasztronómiai Központ.

Egy teljes asztalt foglaltak le a várbeli „Év Szállodája 2015” díjkiosztóján − miért érkeztek ekkora csapattal?

Ha valaki kiérdemelte ezt a díjat, akkor az a menedzsment team, de még inkább a hotel mind a 220 munkatársa. Így én voltam az, aki elkísérte a vezetőség tagjait, és osztozott örömükben a nyertes kihirdetésekor.

Mi a különleges a szállodájukban?

Az emberek. Az ő minőségi munkájuk és szenvedélyes elhivatottságuk. És a Belvárosi Gasztronómiai Központ, ahol egy fedél alatt olyan különleges helyek várják a vendégeket, mint az ÉS Bisztró, a Nobu és a Blue Fox The Bar.

Vajon Budapesten hogy lehet megőrizni azt a vendégkört, amely igazán jellemző lehet egy luxusszállodára?

Nem vagyok abban a helyzetben, hogy másoknak adjak tanácsokat, hiszen minden háznak megvan a saját egyedi célkitűzése. De a legfontosabb, hogy tanuljunk a múltból, és folyamatosan törekedjünk új koncepciók megalkotására, új és innovatív ötletek megvalósítására.

2015-ben a magyarországi díjazott hotel direktoraként mit vár a 2016-os esztendőtől?

A turizmusban és a vendéglátásban fenntartható növekedést, különösen Budapesten. Véleményem szerint ez nem lesz olyan dinamikus idén, mint az elmúlt évben, de mindenkinek elemi érdeke, hogy a „jó”-tól a „legjobb” felé haladjunk. Budapest vonzereje és pozitív megítélése sosem volt ilyen jelentős, ki kell használnunk ezeket a sikereket. És remélem, még számtalan siker áll előttünk!

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk