Gordon Brown miniszterelnök így nyilatkozott: „Nagy-Britannia vezető helyet foglal el a turisták úti céljai között. Évente 32 millió külföldi látogatót fogadunk. Remélem, hogy ez a kampány arra bíztatja majd az embereket, hogy még többet fedezzenek fel ebből a csodálatos országból, és meglátogassák azokat a különleges, egyedi helyeket, melyeket Nagy-Britannia kínál nekik.”
Az easyJet összefogott a VisitBritainnel, és alacsony árú, csupán 24,99 eurós (23 fontos) járatokat vezetett be 14 országban: Ausztriában, Csehországban, Dániában, Finnországban, Franciaországban, Németországban, Görögországban, Magyarországon, Olaszországban, Hollandiában, Lengyelországban, Portugáliában, Spanyolországban és Svájcban. Belgiumban, Norvégiában, Oroszországban és Svédországban a British Airways kínál utakat 76 eurótól, beleértve ebbe már az adókat, a különböző díjazásokat, valamint az egyéb szolgáltatásokat utazás közben.
Több európai turista is kihasználta már a remek árfolyamokat. A www.hu.britainforless.com honlapon egy interaktív térképen tekinthetjük meg, hogy milyen közel van Nagy-Britannia pár népszerű célállomása a regionális repülőterekhez, és hogy milyen könnyen felfedezhető az ország – még akár egy rövidebb nyaralás alatt is. A Jurys Inns különleges ajánlatában már 29,95 font/személy/éjszaka összegtől is kínál szállást, míg az Intercontinental Hotel Group akciója keretében 39 fonttól számít fel szobákat, így biztosítva minden odautazónak a minőségi szállást nagyszerű áron. A Europcar is a VisitBritain segítségére lesz a szállításban szerte Nagy-Britanniában, arra biztatva így a látogatókat, hogy az ország minden szegletét felfedezzék. A szlogen arra csábítja az európaiakat, hogy „lássanak többet kevesebb pénzért”, míg a témához kapcsolódó www.hu.britainforless.com weboldal kiemeli a legfontosabb célállomásokat, valamint tanácsokkal lát el pár kedvező áron elérhető, de felejthetetlen látnivalóról és élményről.
A kampánynak köszönhetően a turisták most számos ajánlat közül válogathatnak, melyek jól ismert üzletláncokat és luxuscikkeket is érintenek London új bevásárlóközpontjában, a Westfieldben. Ezenfelül egy exkluzív, 20%-os kedvezményt is kaphatnak a Független Fesztiválok Szövetségétől a nyár nagyobb zenei fesztiváljaira, úgymint a Bestivalra Wight szigetén, a herefordshire-i Big Chillre, vagy a Creamfieldsre Liverpoolban.
A VisitBritain SIM-kártya a GO-SIM telekommunikációs partner jóvoltából még azt is lehetővé teszi az utazók számára, hogy elkerüljék a roaming szolgáltatás díjait, amikor hazatelefonálnak. A „Többet Nagy-Britanniából kevesebb pénzért!” kampány a BritRail és az easyBus támogatását is élvezi. Laurence Bresh, a VisitBritain európai regionális igazgatója, így nyilatkozott: „A globális gazdasági helyzet miatt az emberek most még jobban odafigyelnek a pénztárcájukra, mielőtt arról döntenének, mire költik a pénzüket.”