Az alacsony árakkal kampányol a Visit Britain

Idén robbanásszerű növekedésre számítanak a turizmus területén Nagy-Britanniában, a VisitBritain több millió fontos „Többet Nagy-Britanniából kevesebb pénzért!” nevű kampányának köszönhetően. A turisztikai szolgáltatókkal összefogásban indított, az alacsony árakra fókuszáló kampány április elején kezdődött, és június végéig tart. Ez az elmúlt évek legnagyobb ilyen jellegű beruházása Európában, hiszen 1,8 millió fontot fektettek bele, és 18 országban fut a kampány.

Gordon Brown miniszterelnök így nyilatkozott: „Nagy-Britannia vezető helyet foglal el a turisták úti céljai között. Évente 32 millió külföldi látogatót fogadunk. Remélem, hogy ez a kampány arra bíztatja majd az embereket, hogy még többet fedezzenek fel ebből a csodálatos országból, és meglátogassák azokat a különleges, egyedi helyeket, melyeket Nagy-Britannia kínál nekik.”

Az easyJet összefogott a VisitBritainnel, és alacsony árú, csupán 24,99 eurós (23 fontos) járatokat vezetett be 14 országban: Ausztriában, Csehországban, Dániában, Finnországban, Franciaországban, Németországban, Görögországban, Magyarországon, Olaszországban, Hollandiában, Lengyelországban, Portugáliában, Spanyolországban és Svájcban. Belgiumban, Norvégiában, Oroszországban és Svédországban a British Airways kínál utakat 76 eurótól, beleértve ebbe már az adókat, a különböző díjazásokat, valamint az egyéb szolgáltatásokat utazás közben.

Több európai turista is kihasználta már a remek árfolyamokat. A www.hu.britainforless.com honlapon egy interaktív térképen tekinthetjük meg, hogy milyen közel van Nagy-Britannia pár népszerű célállomása a regionális repülőterekhez, és hogy milyen könnyen felfedezhető az ország – még akár egy rövidebb nyaralás alatt is. A Jurys Inns különleges ajánlatában már 29,95 font/személy/éjszaka összegtől is kínál szállást, míg az Intercontinental Hotel Group akciója keretében 39 fonttól számít fel szobákat, így biztosítva minden odautazónak a minőségi szállást nagyszerű áron. A Europcar is a VisitBritain segítségére lesz a szállításban szerte Nagy-Britanniában, arra biztatva így a látogatókat, hogy az ország minden szegletét felfedezzék. A szlogen arra csábítja az európaiakat, hogy „lássanak többet kevesebb pénzért”, míg a témához kapcsolódó www.hu.britainforless.com weboldal kiemeli a legfontosabb célállomásokat, valamint tanácsokkal lát el pár kedvező áron elérhető, de felejthetetlen látnivalóról és élményről.

A kampánynak köszönhetően a turisták most számos ajánlat közül válogathatnak, melyek jól ismert üzletláncokat és luxuscikkeket is érintenek London új bevásárlóközpontjában, a Westfieldben. Ezenfelül egy exkluzív, 20%-os kedvezményt is kaphatnak a Független Fesztiválok Szövetségétől a nyár nagyobb zenei fesztiváljaira, úgymint a Bestivalra Wight szigetén, a herefordshire-i Big Chillre, vagy a Creamfieldsre Liverpoolban.

A VisitBritain SIM-kártya a GO-SIM telekommunikációs partner jóvoltából még azt is lehetővé teszi az utazók számára, hogy elkerüljék a roaming szolgáltatás díjait, amikor hazatelefonálnak. A „Többet Nagy-Britanniából kevesebb pénzért!” kampány a BritRail és az easyBus támogatását is élvezi. Laurence Bresh, a VisitBritain európai regionális igazgatója, így nyilatkozott: „A globális gazdasági helyzet miatt az emberek most még jobban odafigyelnek a pénztárcájukra, mielőtt arról döntenének, mire költik a pénzüket.”


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.