Indul az országos őszi kampány!

Bor és gasztronómia tematikus kampányt indított szeptemberben a Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSzÉSz). A kampány egyik célja, hogy a lakosságot a még kint lévő üdülési csekkek érvényességi időn belüli beváltására ösztönözze a szálláshelyeken, illetve hogy a SZÉP kártya szálláshelyi felhasználását erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében.

Az egészen november közepéig zajló intenzív kampány során különböző, bor és gasztronómiához kapcsolódó akciós ajánlatok közül válogathatnak a belföldi utazók, melyeket az akcióban részt vevő több mint 80 szálláshely biztosít. Az utazóközönséget a „Lesz mire emlékezned, ha belekóstolsz itthon az őszbe!” üzenettel, változatos kommunikációs csatornákon keresztül csábítják hazai bor és gasztronómiai kalandozásra. Az MT Zrt. egy hamarosan letölthető ingyenes mobilalkalmazást is a kampány szolgálatába állít, melynek segítségével különböző vendéglátóhelyek, exkluzív szállásajánlatok és jobbnál jobb hazai bor és gasztronómiai rendezvények közül válogathatnak az érdeklődők.

Bor és gasztronómiával kapcsolatos akciós turisztikai ajánlatok országszerte

A Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSzÉSz) által elindított kampány keretében országszerte különböző bor és gasztronómiai tematikus akciós ajánlatokat kínálnak az akcióhoz csatlakozott hazai szálláshelyek. A kampányban részt vevő szálláshelyek 2=3 típusú akcióval vagy minimum 10%-os kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a bor és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak. Az akciós időszak végét a Márton-napi eseményekhez igazítják a szervezők.

Előny az Üdülési csekk és a SZÉP kártya

A Magyar Turizmus Zrt. által indított, országos, termékalapú kampányok az év során eddig is folyamatosan buzdították az utazókat az Üdülési csekk és a SZÉP kártya használatára. Az őszi bor és gasztronómiai turisztikai kincseket a figyelem középpontjába állító kampánnyal az MT Zrt. és az MSzÉSz a lakosságot a még kint lévő üdülési csekkek érvényességi időn belüli beváltására ösztönözi a szálláshelyeken, továbbá erősíteni kívánják a SZÉP kártya szállodai felhasználását is.

A kampány kommunikációs eszközei

A kedvezményes turisztikai ajánlatokra, valamint az Üdülési csekk és a SZÉP kártya előnyeire változatos kommunikációs csatornákon keresztül hívja fel a figyelmet az MT Zrt. szeptember és október folyamán. Belföldi bor és gasztronómiai utazásra csábítanak pl. a nyomtatott sajtóban (országos terjesztésű napi- és hetilapokban, női magazinokban) elhelyezett PR cikkek, hirdetések, továbbá országos és megyei rádiókban sugárzásra kerülő szpotok. Mindezeken kívül online felületek, egy televíziós miniprogram és közterületi hirdetések (országszerte kihelyezett óriás- és city light plakátok, valamint budapesti járműreklám és épülethálók.) is magyarországi bor és gasztronómiai kalandozásra invitálják az érdeklődőket.

Mobilalkalmazással jelentkezik a Magyar Turizmus Zrt.

A nemzeti turisztikai marketingszervezet a szeptembertől november közepéig futó kampány támogatására a mintegy két hét múlva már letölthető, minden platformon futó, ingyenes mobilalkalmazást indít. Több mint 1000 vendéglátóhely, 20-nál is több bor és gasztronómiai fesztivál, majd’ 40 exkluzív szállásajánlat kap helyet a GPS alapú listázást, kiterjesztett valóságot (AR) is kezelő, ingyenesen letölthető mobilalkalmazásban.

A programokról információt, a pozíciójukhoz legközelebbi vendéglátóhelyeket, látnivalókat és szállásokat is könnyen találhatnak majd maguknak a turisták, és útvonalat is tervezhetnek az alkalmazás segítségével.

Az alkalmazás az MT Zrt. lapjának FB oldalán mutatkozik be, ahonnan QR kód segítségével rögtön le is lehet majd tölteni.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.