Az egészen november közepéig zajló intenzív kampány során különböző, bor és gasztronómiához kapcsolódó akciós ajánlatok közül válogathatnak a belföldi utazók, melyeket az akcióban részt vevő több mint 80 szálláshely biztosít. Az utazóközönséget a „Lesz mire emlékezned, ha belekóstolsz itthon az őszbe!” üzenettel, változatos kommunikációs csatornákon keresztül csábítják hazai bor és gasztronómiai kalandozásra. Az MT Zrt. egy hamarosan letölthető ingyenes mobilalkalmazást is a kampány szolgálatába állít, melynek segítségével különböző vendéglátóhelyek, exkluzív szállásajánlatok és jobbnál jobb hazai bor és gasztronómiai rendezvények közül válogathatnak az érdeklődők.
Bor és gasztronómiával kapcsolatos akciós turisztikai ajánlatok országszerte
A Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSzÉSz) által elindított kampány keretében országszerte különböző bor és gasztronómiai tematikus akciós ajánlatokat kínálnak az akcióhoz csatlakozott hazai szálláshelyek. A kampányban részt vevő szálláshelyek 2=3 típusú akcióval vagy minimum 10%-os kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a bor és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak. Az akciós időszak végét a Márton-napi eseményekhez igazítják a szervezők.
Előny az Üdülési csekk és a SZÉP kártya
A Magyar Turizmus Zrt. által indított, országos, termékalapú kampányok az év során eddig is folyamatosan buzdították az utazókat az Üdülési csekk és a SZÉP kártya használatára. Az őszi bor és gasztronómiai turisztikai kincseket a figyelem középpontjába állító kampánnyal az MT Zrt. és az MSzÉSz a lakosságot a még kint lévő üdülési csekkek érvényességi időn belüli beváltására ösztönözi a szálláshelyeken, továbbá erősíteni kívánják a SZÉP kártya szállodai felhasználását is.
A kampány kommunikációs eszközei
A kedvezményes turisztikai ajánlatokra, valamint az Üdülési csekk és a SZÉP kártya előnyeire változatos kommunikációs csatornákon keresztül hívja fel a figyelmet az MT Zrt. szeptember és október folyamán. Belföldi bor és gasztronómiai utazásra csábítanak pl. a nyomtatott sajtóban (országos terjesztésű napi- és hetilapokban, női magazinokban) elhelyezett PR cikkek, hirdetések, továbbá országos és megyei rádiókban sugárzásra kerülő szpotok. Mindezeken kívül online felületek, egy televíziós miniprogram és közterületi hirdetések (országszerte kihelyezett óriás- és city light plakátok, valamint budapesti járműreklám és épülethálók.) is magyarországi bor és gasztronómiai kalandozásra invitálják az érdeklődőket.
Mobilalkalmazással jelentkezik a Magyar Turizmus Zrt.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet a szeptembertől november közepéig futó kampány támogatására a mintegy két hét múlva már letölthető, minden platformon futó, ingyenes mobilalkalmazást indít. Több mint 1000 vendéglátóhely, 20-nál is több bor és gasztronómiai fesztivál, majd’ 40 exkluzív szállásajánlat kap helyet a GPS alapú listázást, kiterjesztett valóságot (AR) is kezelő, ingyenesen letölthető mobilalkalmazásban.
A programokról információt, a pozíciójukhoz legközelebbi vendéglátóhelyeket, látnivalókat és szállásokat is könnyen találhatnak majd maguknak a turisták, és útvonalat is tervezhetnek az alkalmazás segítségével.
Az alkalmazás az MT Zrt. lapjának FB oldalán mutatkozik be, ahonnan QR kód segítségével rögtön le is lehet majd tölteni.