Az MT Zrt. számtalan marketingakcióval csábította/csábítjaa turisztikai főszezon három legnagyobb, nemzetközi vonzerővel is bíró fesztiváljára – VOLT, BalatonSound, Sziget – a bel- és külföldi utazókat annak érdekében, hogy a rendezvények által minél többen megismerjék Magyarország turisztikai kínálatát.
A Magyar Turizmus Zrt. valamennyi marketingeszközét felhasználja a VOLT, a BalatonSound és a Sziget Fesztivál népszerűsítésére. Az eseményekre a belföldi utazók figyelmét a Társaság saját honlapján, illetve különböző programajánlókban hívja fel, külföldön pedig elsősorban a Zrt. külképviseleteinek segítségével csábítja az utazókat hazánkba.
A fesztiválok külföldi népszerűsítésének kiemelt eszköze a jelenleg is zajló Budapest Adventure kampány (www.budapestadventure.com), amely Budapestet újracsomagolva, pezsgő, fiatalos, szórakoztató nagyvárosként mutatja be, tele különleges kulturális élményekkel, egyedi és romantikus helyekkel, szórakozási lehetőségekkel. A nagyszabású kampányt – amelynek keretében egészen szeptember 30-ig foglalhatják le utazásukat a budapesti kulturális kalandokra vágyó külföldiek – a Magyar Turizmus Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt. és budapesti szolgáltatók indították nyár elején és még javában zajlik az akció célterületein (Németország, Nagy-Britannia, Spanyolország, Skandinávia (Norvégia, Svédország), Olaszország, Franciaország).