Természetesen mind a két helyszínen komoly témákról is szó lesz. Ahogy korábban nálunk is olvashatták, a turisták által látogatott vendéglátóhelyeken gyakorta nem figyelnek a sörök minőségére. Miután a vendégek jelentős része nem visszajáró törzsvendég, a sörözők legalább 30-40 százalékában megkárosítják a vendégeket, mert nem megfelelően csapolják a söröket. Az ország negyedik legnagyobb turisztikai régiójának vállalkozói most ingyenes sörcsapolási tanfolyamot szerveznek annak érdekében, hogy a turisztikai szezon beindulása előtt javuljon az ország vendéglátósainak sörcsapolási technikája.
Sárvár standján pedig számos kérdésre ad választ Vancsura Miklós, a Magyar Fürdőszövetség elnöke: Járnak e a magyarok ötcsillagos szállodákba? Kell e nekünk kalandpark, ha nyaralunk? Lehet e 40 százalékkal növelni egy fürdő forgalmát válság idején? Van e turisztikai vonzereje Báthori Erzsébetnek, a XVI. századi vérgrófnőnek? Mit ivott, ha nem vért?