A rendezvényt a Turizmus Trendet is megjelentető Medical Tribune Kiadó szervezte, a Magyar Turizmus Zrt. társrendezésével. Minden korábbinál több, összesen 180 kiállító vett részt a vásáron, a kiállítási terület nagysága elérte az 1200 négyzetmétert – emelte ki Oláh Ingrid kiállítási igazgató. Hat országból jöttek kiállítók: wellness és gyógyfürdők, szállodák, turisztikai információs irodák, regionális marketingigazgatóságok, wellness termékek és berendezések gyártói és forgalmazói. A kiállítók kétharmada turisztikai szolgáltató volt, az idén minden korábbinál több utazási iroda is képviseltette magát a rendezvényen.
A Magyar Turizmus Zrt. jóvoltából 7 országból 15 tour-operátor ismerkedhetett meg a kiállításon a hazai wellness kínálattal. A rendezvény első két napján két szakmai konferencia vonzotta eszmecserére a turizmus és a fürdőkultúra szakembereit. Az Econoconsult tanácsadó cég Egészségügy – egészségturizmus 2006 után című tanácskozásán 140, a Magyar Turizmus Zrt. és a kiállítás szervezői által a wellness és a marketing összefüggéseiről szóló konferencián 250 fő vett részt. A Spa&Wellness kiállításon kiosztották a Magyar Marketing Szövetség által odaítélt Marketing Díjakat. Tonk Emil, a bírálóbizottság elnöke nyújtotta át a rendezvény színpadán az elismerést a Neckermann és a Puchner Kastélyszálló közös standja, valamint a Danubius Hotels Rt. képviselői részére. A kiállítás hivatalos lapja, a Spa&Wellness Magazin 10 ezer példánya fogyott el a kiállításon.