A társaság országos kiterjesztésű, termékalapú belföldi kampánya keretében ezúttal három tavunk – Balaton, Tisza-tó, Velencei-tó – turisztikai kincsei és a Dél-Dunántúl régió „vizes élményei” kerülnek a figyelem középpontjába. A hűsítő turisztikai csobbanások mellett május közepéig kedvezményes kulturális ajánlatok között is válogathatnak az érdeklődők. A kampánnyal a Magyar Turizmus Zrt. az Üdülési csekk és a SZÉP kártya használatára is buzdítja az utazókat.
Az MT Zrt. változatos kommunikációs eszközöket „vet be” májusban annak érdekében, hogy minél több utazó érdeklődését felkeltse a vízparti üdülés során átélhető sokszínű élmények és az ehhez kapcsolódó kedvezményes turisztikai ajánlatok iránt. Belföldi csobbanásra csábítanak például az ország számos pontján kihelyezett plakátok (óriás- és city light plakátok, hirdetések oszlopokon), napi és hetilapokban elhelyezett PR cikkek és hirdetések, de országos és megyei rádiókban sugárzásra kerülő szpotok és egy miniprogram is a hazai vízpartok felkeresésére buzdít. Budapesten a járókelők különböző járművek felületein és egy áruház ablakában is vízparti élményeket„megelevenítő” hirdetéseket fedezhetnek fel.