A vendégek a környezettudatos éttermeket keresik

A Tork friss kutatása alapján a vendégek 55%-a preferálja, sőt tudatosan keresi a fenntartható vendéglátóhelyeket és éttermeket.

A felmérés 2017-ben 400 fő bevonásával készült.

A felelős forrásból beszerzett élelmiszerek mellett a vendéglátást kiegészítő szolgáltatások és a felhasznált eszközök minősége is befolyásolják az étteremről kialakított benyomást. Akár az olyan apró, ám fontos részletekkel is megmutathatja vendégeinek elkötelezettségét, mint a teríték.

Egészítse ki fogásait natúr szalvétákkal, mutatjuk miért érdemes. Gondolta volna? Éttermi környezetben, tömeges felhasználás esetén a textilszalvéták előállítása és folyamatos tisztítása nagyobb terhet jelent a környezet számára, mint a papírszalvéták használata. A Tork natúr szalvétákkal garantáltan környezettudatossá teheti éttermét. Hogyan csökkenti ökológiai lábnyomát?

- Fehérítő, festékanyag hozzáadása nélkül, természetes szín

- Biológiai úton lebomló, komposztálható (EN 13432)

- 100%-ban visszaforgatott, felelős erdőgazdálkodásból származó alapanyagból készül

- FSC és EU ökocímkével rendelkezik

- Visszaforgatott kartonban, 85%-ban cukornádból készült csomagolóanyagban kapható

„Megfigyelhető, hogy amennyiben a fogyasztóknak hasonló árszinten a környezetbarát és nem környezetbarát termékek és szolgáltatások közt kell választaniuk, döntően a zöld gondolkodás nyer. A fiatalabb generáció még tudatosabb e tekintetben, mely a fogyasztási szokásaikat is befolyásolja” – mondta Sárközi Erika a Tork termékmenedzsere.

A környezettudatos vendéglátóhelyek számára lehetőséget kínál egyediségük kiemelésére a szalvéták emblémázási lehetősége is. A vendégek 75%-a elolvassa a szalvétán lévő üzenetet, és 70%-uk emlékszik is rá - derült ki az Intermetra Business & Market Research által 2012-ben végzett piackutatásból. Így a szalvétákon elhelyezett logó, vagy egyedi üzenet hatékony reklám eszköz lehet.

Ismerje meg a Tork natúr szalvétákat, tekintse meg a termékeket!

(x)

Forrás: Vendég & Hotel


Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.
Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról

Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról 

A kutatás rámutatott, hogy a rendszeresség hatással van az elfogyasztott adagokra.
Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson

Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson 

A legjobb európai borturisztikai könyv díját nyerte el a TokajGuide ötödik kiadása a gasztronómiai kiadványok világversenyén, a Gourmand International Awardson.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.