A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete és a Danubius Hotels Group közös munkájaként létrejött online oktatás program két hete áll a német turisztikai szakma rendelkezésére. Ahogy egy korábban megjelent cikkben olvashatják az érdeklődők az akció fő célja az utazási irodák, utazásszervezők figyelmének felkeltése a hazai turisztikai kínálat iránt, valamint Magyarországgal kapcsolatos ismereteik bővítése.
A szakmai körökben sokak által kedvelt és alkalmazott marketingeszköz eddig beváltotta a hozzá fűzött elvárásokat: két hét alatt 503 látogatót és közel 12 ezer letölést regisztráltak az oldalon, valamint számos visszajelzés érkezett a német külképviselethez a program kiváló felépítéséről, átlátható rendszeréről, az ott található hasznos információkról.
Szintén pozitívumként értékelhető a bizonyítványt igénylő résztvevők magas száma, hiszen ezen utazási szakemberek irodák meglehetősen sok időt töltöttek az öt fejezet tesztjeinek helyes kitöltésével, melyek a hazai egészségturisztikai és aktív turizmushoz kapcsolódó kínálatot, a Balatont, Budapestet, hazánk Európa Kulturális Fővárosát, Pécset, valamint a Danubius Hotels Group hazai szállodáit mutatják be.
A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete kiemelt feladatának tekinti a projekt által generált intenzív érdeklődés és remélhetőleg az abból fakadó közvetlen keresletnövekedés hosszútávú fenntartását - tájékoztatott a képviselet szerkesztőségünknek eljuttatott közleményében.