A Kreatív Németország tartalom a témáknak megfelelően több nyelven megjelenik a www.hostelworld.com oldalon, valamint az oldal hírlevelében. Emellett a DZT a jelenlegi kilenc piacspecifikus Facebook-oldalán is népszerűsíti a témakört egy Facebook-alkalmazás keretében.
A „Creative Germany” új Facebook-alkalmazással a felhasználók részletesen megismerkedhetnek az úticél Németország legfelkapottabb kreatív helyszíneivel. A „Vegyél részt... válj te is Németország kreatív hálózatának részévé” mottóval a DZT ezen felül lehetőséget ad a saját képek feltöltésére és így az online tartalom interaktív közös fejlesztésére. A DZT rendszeresen kiválasztja a legjobbakat a feltöltött képek közül, és ezeket közzéteszi a www.creative-germany.travel oldalon. A felhasználók emellett az alkalmazáson belül testreszabott szállásajánlatokban is részesülnek.
A „Creative Germany” témakör fontos szerepet játszik a DZT 2013-as tematikus évében, amely az „Ifjúsági utak Németországba – Hotspots, Brandnew, Lifestyle” mottó alatt fut. „A DZT jelenleg több mint félmillió Facebook-rajongóval rendelkezik világszerte. Konzekvensen szeretnénk kihasználni az ebben rejlő lehetőséget, és a célcsoport számára releváns csatornákon szeretnénk tovább növelni a láthatóságunkat” – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. Az új alkalmazás előreláthatólag 2012 végéig a DZT minden Facebook-oldalán megjelenik.