A közösségi oldalon rajongói világszerte egészen augusztus végéig összeállíthatják saját személyes álomútjukat Németországba. Az "németországi álomutam" nyereményjátékkal a DZT a németországi nyaralás nemzetközi összehasonlításban kiváló ár-érték arányát hirdeti. Az alkalmazást a DZT nemzetközi Facebook jelenlétébe integrálják, amely a magyar rajongók számára a www.facebook.com/nemetorszag.travel oldalon érhető el. A www.germany.travel/specialoffers alatt található "Különleges ajánlatok" -ra mutató kapcsolódási pont segítségével a résztvevők a turisztikai szolgáltatók széles kínálatából állíthatják össze személyes " németországi álomútjukat".
A kampány futótűzként terjed
A DZT összesen 23 partnere támogatja a kampányt azzal, hogy az álomúthoz megfelelő szolgáltatásokat kínál. Ezeket a nyertes később kuponokkal válthatja be. A saját álomút összeállítása után minden résztvevőt arra kérnek, hogy barátait és ismerőseit virtuálisan hívja meg erre az álomútra. Ezzel biztosított a részvétel a nyereményjátékban, és egyúttal újabb felhasználók kapcsolódnak be. Minden piacon egy nyertest sorsolnak ki, aki az év végéig másodmagával utazhat el az álomútra. A nyertes a Facebookon vagy a Twitteren számol majd be a németországi útjáról.
Nemzetközi Social Media megjelenés
A DZT jelenleg hét piacon – Ausztriában, Magyarországon, Spanyolországban, Franciaországban, Hollandiában, Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban - rendelkezik egységes Facebook profillal.