Mint ismeretes, a kampány első részeként a képviselet egy, Kína három városát érintő roadshow keretében szólította meg mind a média, mind pedig a szakma képviselőit. Az ott megjelentek közül választották ki végül azt a 10 médiaszakembert, akik ezúttal egy 6 napos út keretében ismerkedhettek meg Magyarország MICE termékeivel és szolgáltatásaival.
A szervezés során az MT Zrt. külön figyelmet fordított arra, hogy a konferenciaturizmusban rendkívül népszerű Budapest mellett vidéki helyszínek is szerepeljenek a programban. A csoport így jutott el Siófokra, Balatonfüredre és Egerszalókra. Tekintve az út tematikus jellegét, első ízben került sor arra is, hogy a vendégek nemcsak az ország vonatkozó turisztikai kínálatát ismerhették meg, hanem alkalmuk volt találkozni és interjút készíteni több, hazánkban sikeresen működő kínai céggel is, tovább színesítve az útról készülő anyagokat.
A kampány jelentőségét a turisztikai országimázs egyértelmű erősítésen kívül az adja, hogy míg a szabadidős célú utak esetében Magyarország leginkább egy európai körút egyik állomásaként számíthat érdeklődésre – általában csupán 1-2 vendégéjszaka erejéig – addig a MICE programok esetében az itt tartózkodás 3-4 éjszaka is lehet, illetve ebből a szegmensből sokkal nagyobb eséllyel jutnak közvetlen megrendeléshez a magyar szolgáltatók. A vendégek visszajelzései szerint az út elérte célját, ugyanis az újságírók egyöntetű véleménye az alábbi volt: „nem gondoltuk, hogy Magyarországon ennyi minden megtalálható, hogy ennyire színes a kínálat és a MICE utakhoz szükséges szinte valamennyi infrastruktúrával rendelkezik”. A csoportnak külön felhívták a figyelmét a Magyar Turizmus Zrt. Ázsia Klub kezdeményezésére is, így várhatóan, a szervezők kérésének megfelelően, a Klub szerepelni fog valamennyi megjelenő cikkben.