hirdetés
hirdetés

Légi Oscar-díjakat adott át a Budapest Airport

A légitársaságoknak és utazási irodáknak járó elismeréseket idén - harmadik alkalommal - tíz kategóriában hirdette meg a Budapest Airport (BA) - tájékoztatta a Turizmus Online-t Hardy Mihály a BA vállalati kapcsolatok igazgatója. 

hirdetés

Valódi hírességeknek járó fogadtatásban volt része valamennyi meghívott vendégnek a Budapest Airport hagyományos légiközlekedési találkozóján tegnap este. Az idén harmadik alkalommal megrendezett eseményen képviseltették magukat a főváros repülőterén működő légitársaságok mellett a légi teherszállításban érdekelt cégek, egyes szállodák, turisztikai szervezetek és számos budapesti nagykövetség

Akár a csillagok

„One Night with the Stars”, azaz „Egy este a sztárokkal”. Ez állt az idei repülőtéri esemény meghívóján, a XV. kerületben található Raleigh filmstúdióban megrendezett találkozó ugyanis minden elemében az egyébként közelgő Oscar-díj átadó hangulatát idézte: vörös szőnyeg, filmszalagokkal díszített terem, híres színészeknek és művésznőknek öltözött hostessek, az Oscar-gála menüsorának mintájára elkészített ételek, valamint sofőrszolgálat és ingyenes transzfer – a Főtaxi jóvoltából. Ez várta a vendégeket a rákospalotai filmgyárban.

Díjeső

A legjobban fejlődő hagyományos légitársaság díjat a Lufthansa nyerte el, amelynek jelentősen, 9%-kal sikerült növelnie utasai létszámát 2009-hez képest. A diszkont légitársaságok között ugyanezt a díjat – csakúgy, mint tavaly – a Wizz Air kapta, amely továbbra is töretlen utasforgalom növekedést ér el évről-évre.

A leggyorsabban fejlődő hagyományos légitársaságnak a Budapest és Peking között közvetlen járatot üzemeltető Hainan Airlines bizonyult: 2009-es eredményeihez képest 35%-os növekedést ért el.

A diszkont piacon ugyanezt a díjat húsz százalékos fejlődéssel a brit Jet2.com érdemelte ki, amely nemsokára elindítja edinburgh-i járatát Budapestre.

A legjobb teljesítményt nyújtó légi teherszállító (cargo) társaság díját az ABC Air Hungary vehette át, amely 2010-ben kategóriáján belül a legnagyobb repülőgépforgalmat tudta felmutatni.

Idén is kiosztották a legjobb marketing kategória díját, amelyet a budapesti légikikötő régi-új légitársasága, a nagy visszatérő holland KLM nyert el aktív marketingtevékenységének köszönhetően. Az idén újdonságnak számító legjobb gépkihasználtság kategóriáján belül a Budapest Airport külön értékelte a téli, illetve a nyári szezonban elért eredményeket. A téli szezon győztese a Malév, míg a nyári időszak legjobbja az amerikai Delta Airlines volt 90%-os géptelítettséggel.

Az utazási irodák számára összesen két kategóriát hirdettek meg. A magyar lakosság körében végzett reprezentatív felmérés eredményeképpen az IBUSZ bizonyult elsőnek ismertség és kedveltség szempontjából, a legismertebb termék kategória díját pedig a Best Reisen Dino Club szolgáltatása kapta meg.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai