Majd így folytatta: „Elégedettek lehetünk közel 3 milliárd forintnyi árbevételünkkel, amelynek 65 százalékát saját kiállítások, míg 27 százalékát vendégrendezvények adták és 8 százalékát tették ki az egyéb programok. A francia tulajdonú cég hazai vezetője azt is megállapította, amely hazai iparág gyengélkedik, annak szakkiállításán való részvétel is esett. Példának erre az építőipart hozta (Construma), ahol azonban egy másik kiállítás együttes szervezésével (OTTHON Design) máris jobb eredményeket produkáltak."
Az idei év első siker sztorija nyilvánvalóan a hamarosan nyíló AGROmashEXPO lesz, ahol szintén egyszerre jelennek majd meg a hazai és nemzetközi mezőgazdasági ágazat újdonságai és gépei, és ahová már szeptemberben kitehették volna a megtelt táblát, ugyanis már akkor elfogytak a kiállítási standlehetőségek. Ezt már Siklósi Csaba kereskedelmi igazgatótól hallhattuk, aki hozzátette, nemcsak kiállítói, hanem látogatói csúcsot is várnak idén: reményeik szerint megdől majd a tavalyi 25 ezres látogatói szám.
Szó esett a szintén hamarosan megrendezésre kerülő FeHoVa (vadászat, horgászat) nagyközönségi kiállításról is, igaz, egy jelenlévő vadász nehezményezte ennek egyre a téli vadász szezonba tolódó dátumát (febr. 14-17.), azonban azt senki nem vitatta, hogy sok érdekességet kínálnak majd a kilátogatóknak. Lesz Afrika-show, hazai preparátorok bemutatóval egybekötött versenye és olyan óriási akvárium is, amelyben a 22 ezernyi liternyi vízben bemutatják hazánk édesvízi halait – a természetes élőkörnyezetükhöz hasonló élettérben. Mindenki megnyugtatására közölték: az akváriumból nem pecázzák ki a halakat, azok majd vígan fickándozhatnak a kiállítás teljes ideje alatt. Végül szintén e kiállítás kapcsán a szervezők részéről Török Henrik vadász (OMVK) elmondta, a nézőknek bemutatnak olyan spray-t is, amely az erdőben hagyott nyom alapján „megmondja”, hogy az arra járó vad milyen ivarú volt, sőt, olyan telefont is közszemlére tesznek, amely jelez tulajdonosának, ha egy vaddisznó túrni kezd.