Erdei élményeket hozott a „Kisvasútra fel!” kampány
Felejthetetlen erdei élményekkel gazdagodott az az általános iskolai osztály, amely az MT Zrt. által elindított „Kisvasútra fel!” c. kampány keretében erdészeti erdei iskolai osztálykirándulást nyert.
A negyedik osztályos gyerekek az elmúlt héten három napon át élvezhették az Északerdő Zrt. vendégszeretetét és a természet közelségét.
A csoport július 25-én Iváncsáról indulva kezdte meg erdei jutalomútját, az ebédidő pedig már a Fónagysági Bagoly-Vár Erdészeti Erdei Iskolában érte őket. Délután felkeresték a Diósgyőri várat, de a történelem után a természet felfedezésébe is hatalmas lelkesedéssel vetették bele magukat, méghozzá a Lillafüredi Állami Erdei Vasúton utazva. Az erdei út a második napon varbói kirándulással folytatódott, ahol az osztály felkereste a református templomot, fagylalttal hűsítette magát a helyi cukrászdában, az éjszakai erdei túra alatt pedig bátorságukról is tanúbizonyságot tettek a gyerekek. Ennyi kaland mellett gyorsan eltelt az idő, de a kirándulás utolsó napja újabb élményeket tartogatott. A Csanyiki Erdészeti Erdei Iskolában lovaglás és kézműves foglalkozás várt a csoportra, sőt a Csanyik-völgyben, a gyerekek nagy örömére a vaddisznók is „megmutatták magukat”.
A gyerekek az ebédet követően így aztán nemcsak az ételektől, hanem a természeti szépségektől eltelve térhettek haza, és élménybeszámolóik nyomán várhatóan ismerőseik is kedvet kapnak majd Magyarország természeti kincseinek felfedezéséhez.
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.