Az anyag érdekessége számunkra, hogy hazánk egyedüli kelet-közép európai országként szerepel benne. A Magyar Turizmus Zrt. pekingi képviseletének érdeklődésére a tanulmány szerzői elmondták: Magyarországra, mint hivatásturisztikai desztinációra a tavalyi – szintén a képviselet kezdeményezésére lefolytatott – MICE kampány alatt figyeltek fel és ennek köszönhető, hogy hazánk olyan országok mellett szerepel, mint Anglia, Németország, Franciaország, Ausztrália vagy az USA. A szerzők továbbá megerősítették, hogy az anyag elkészítéséhez szükséges kutatások során hazánk neve többször is szerepelt a legkeresettebb MICE desztinációk között. A tanulmány kivonata a Meetings China c. hivatásturisztikai szaklap júniusi számában jelent meg.
Az MT Zrt. pekingi képviselete várhatóan idén is folytatja a tavaly megkezdett MICE kampányt, mert az ezen a téren is látható – ma még ugyan lassú – növekedés alátámasztja az eddig végzett munka értelmét és céljait.
Forrás: Turizmus Online