A július 1-jén indult spa közösségi magazin célja, hogy ráirányítsa az olvasók figyelmét: a gyógy- és élményfürdők látogatása többet jelent egy egyszerű hétköznapi kiruccanásnál, hiszen ezek a létesítmények ma már igen fontos szerepet játszanak az egészség megőrzésében, a gyógyulásban, az aktív pihenésben és a - rohanó világban egyre fontosabbá váló - lelki nyugalom megtalálásában is.
Szanyi Krisztián, a megnyitásának ötvenedik évfordulóját idén ünneplő Büki Gyógyfürdő Zrt. szolgáltatási- és értékesítési igazgatója szerint egyre nagyobb az ereje az internetes közösségeknek. Példaként említi, hogy a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrumnak például már csaknem 46 ezer követője van a Facebookon. Ezért is jó ötletnek és támogathatónak tartja a spamagazin.hu létrehozását és működtetését.
A SpaMagazin kialakítását és a tartalomszolgáltatói munkákat a BurkonMedia internetes médiavállakozás végzi. A naponta frissülő bejegyzések mellett hamarosan aktuális videók is megjelennek az oldalon. A magazin pályázati támogatás nélkül jött létre és működik.
Újdonságnak számít, hogy az oldal üzemeltetői a büki fürdő több tízezer facebook-követőjén túl a spamagzin.hu oldalhoz tartozó mobilverzió segítségével szeretnék bevonni az olvasói táborukba a fürdőzőket, strandolókat is. A fürdő területén az ingyenes wifi lehetőségét hirdető pontok mellett az oldalra mutató QR-kódot és webcím feliratot is elhelyeznek.