Folyamatosan teltház van a szállodádban, alig fizetsz jutalékot, özönlenek a foglalások a szálloda weboldaláról?

Ha a fenti állítások igazak rád, akkor ne olvass tovább, azonban ha úgy érzed lehet még javítani a szállodád weboldalán érkező foglalások számán, akkor ez a cikk neked szól! Tudnod kell, hogy nem vagy egyedül, a legtöbb szállodában növekszik a jutalékteher, csökken a saját foglalások száma, nem jut elég idő/erőforrás a szálloda marketingjére…

Ezek egy olyan problémának a tünetei, amit nagyon nehéz meglátni, de van egy jó hírem, annál könnyebb orvosolni.

A megoldás a szálloda weboldalát foglalás nélkül elhagyó vendégek visszafordításában rejlik. 

A legtöbb vendég ugyanis a foglalási folyamat során meglátogatja a szálloda weboldalát.* De 100-ból legalább 98 vendég még nem áll készen a foglalásra és végül e nélkül távozik.

A HotelHood segítségével akár 30% százalékát is megmentheted ezen elveszett vendégeknek!

Hogyan működik a HotelHood?

A rendszer figyeli a weboldal látogató viselkedését, és ha foglalás nélkül próbálja meg elhagyni az oldalt, segít kiemelni a közvetlen foglalás előnyeit, aminek hatására a látogatók egy része azonnal foglal, mások pedig bekerülnek az adatbázisba.

Így őket is bármikor el tudod érni utánkövető (remarketing) hirdetésekkel miközben a Facebookot vagy más weboldalakat böngészik vagy a Google keresőjében.

A HotelHood segít kiemelni a közvetlen foglalás előnyeit a teljes foglalási folyamat során:

● már a szállodád weboldalán;
● később a Facebookon;
● más weboldalak böngészése közben;
● a Google keresőben.

Figyeli a látogató egérmozgását, viselkedését és segít kiemelni a közvetlen foglalás előnyeit.
Kipróbált üzenetekkel és marketing tanácsokkal segítünk, a grafikát és a szövegírást is tartalmazza a szolgáltatás.

Utánkövető (remarketing hirdetések)

Csak azoknak jelenik meg hirdetés, akik foglalás nélkül hagyták el a szálloda weboldalát.

Google Adwords kereső hirdetések

Ha az Adwords hirdetésekkel csak az a célod, hogy a környéken szállást keresők számára hirdess, akkor valószínűleg komoly összegeket dobsz ki feleslegesen és nem használod ki a valóban értékes és hatékony lehetőségeket. Megmutatjuk, milyen lehetőségek rejlenek az AdWords kereső hirdetésekben, amikor a weboldalad korábbi látogatóit is célzod.

De ne siessünk ennyire előre, először mi szeretnénk adni Neked valamit.

Azért hoztuk létre a HotelHoodot, hogy egyszerű és hatékony módszerekkel segítsünk több közvetlen foglalást szerezni.

Összegyűjtöttük a 4 leggyakoribb hibát, ami miatt csökken a jutalékmentes foglalások száma, és amikre 4 egyszerű és ingyenesen megvalósítható megoldást is adunk.

Szeretnél ingyen több vendéget szerezni a szállodád weboldalán keresztül?

Kérd most ingyenes tanulmányunkat + 1 bónusz tippet, amit csak feliratkozóknak árulunk el!

Itt éred a tanulmányt: hotelhood.hu/ingyen

*A Cornell University és a Google felmérése alapján


Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás

Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás 

Olaszországi tanulmányúton inspirálódtak a hazai kastélyszállodások.
Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén

Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén 

A Hotel Clark Budapestben a munkát idén májustól Lakézi András vezeti, aki Lukács Istvánt követi az igazgatói székben.
Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.