hirdetés

Tokajit és libamájat kóstolhatunk a repülőtéren

Az idei húsvéti utazási szezonban a tokaji bor és a magyar libamáj a slágercikk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a hazai gyártók hármas összefogásának köszönhetően a tavaszi kereskedelmi ajánlatban a Royal Tokaji és a Merian termékeit kiemelt formában mutatja be a repülőtér.

hirdetés

Már a biztonsági ellenőrzés előtt hatalmas, színes plakátok hívják fel az utazók figyelmét arra, hogy odabent a terminálon különleges élmények várják őket. A húsvéti szezonban a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free folytatja a tavaly óriási sikerrel bevezetett hármas (magyar gyártó-repülőtér-kereskedő) promócióját, amelynek fókuszában a hazai termékek állnak. A terminál tranzitzónájában ugyanis kóstolóval egybekötött libamáj és tokaji borbemutató várja az utasokat. A kóstoltatást egyben akciós árakkal is megtámogatták, így a korábbi év tapasztalatai alapján jelentős forgalomnövekedésre lehet egy adott termékből számítani.

Libamáj terrine és 5 puttonyos

A korábbi tapasztalatokra építve immár nemcsak a SkyCourt központi helyén zajlik a kínálás, hanem a 2A terminálon belül, közvetlenül a beszállókapuk melletti Heinemann-üzlet előterében is. Így a vevők, ha megtetszett nekik a termék, azonnal vásárolhatnak is belőle egy-két darabot az otthoni húsvéti asztalra, még a gépbe történő beszállítás előtt. A mostani tokajis-libamájas akció április 30-ig tart. Az utasok 5 puttonyos aszút, kései szüretelésű fehér bort (Late Harvest), valamint tokaji furmintot kósolhatnak (A furmintot ráadásul 30% kedvezménnyel is vásárolhatják egész hónapban a Heinemann üzleteiben).

A Merian termékek közül pedig a libamáj terrine, a kacsamáj terrine, a natúr libamáj szarvasgombával és a libamájblokk kapható kiemelt helyen. Az akció látványosságát még két műanyag libafigurával is megtoldotta a Budapest Airport – a hasonló akciók nagyon népszerűek az utasok körében.

„Bizonyos vagyok abban, hogy ez a fajta kereskedelmi akció maximálisan beváltja a hozzá fűzött reményeket, ráadásul két olyan tipikusan magyar terméket párosítottunk össze, amelyek nagyszerűen kiegészítik egymást” – hangsúlyozta Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és hirdetési vezetője. Hozzátette: „Partnereinkkel együtt úgy gondoljuk, hogy mindenféle szempontból érdemes kiemelten kezelni a csúcsminőségű magyar élelmiszeripari termékeket, hiszen éppen ezeket keresik legjobban az utazók, akik így elviszik magukkal Magyarország ízeit a szeretteiknek is külföldre. Ez pedig nemcsak, hogy hozzájárul a magyar gasztronómia, a magyar borok népszerűsítéséhez, hanem kiváló országmarketing is egyben.”

Az együttműködést a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centruma (AMC) is támogatja, amely célul tűzte ki a kiváló magyar élelmiszerek és termékek népszerűsítését. A segítségükkel olyan márkák is bemutatkozhatnak a nemzetközi közönség előtt, amelyek még kevésbé ismertek, vagy kisebb költségvetéssel rendelkeznek. A közös repülőtéri promóciók hosszú ideje remek lehetőséget kínálnak magyar cégek számára, hogy termékeikkel a repülőtéri utazóközönség előtt megjelenhessenek.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint szükséges az érdekképviseleteknek a mozgáskorlátozott turisták érdekeiért lobbizni?

Kiadónk társoldalai