hirdetés

Vízre csábít a Magyar Turizmus Zrt.

Vízparti üdülésre csábít az a számos hazai kedvezményes turisztikai ajánlat, amelyekkel az MT Zrt. a belföldi turizmusért „kampányol” május során.

hirdetés

A társaság országos kiterjesztésű, termékalapú belföldi kampánya keretében ezúttal három tavunk – Balaton, Tisza-tó, Velencei-tó – turisztikai kincsei és a Dél-Dunántúl régió „vizes élményei” kerülnek a figyelem középpontjába. A hűsítő turisztikai csobbanások mellett május közepéig kedvezményes kulturális ajánlatok között is válogathatnak az érdeklődők. A kampánnyal a Magyar Turizmus Zrt. az Üdülési csekk és a SZÉP kártya használatára is buzdítja az utazókat.
Az MT Zrt. változatos kommunikációs eszközöket „vet be” májusban annak érdekében, hogy minél több utazó érdeklődését felkeltse a vízparti üdülés során átélhető sokszínű élmények és az ehhez kapcsolódó kedvezményes turisztikai ajánlatok iránt. Belföldi csobbanásra csábítanak például az ország számos pontján kihelyezett plakátok (óriás- és city light plakátok, hirdetések oszlopokon), napi és hetilapokban elhelyezett PR cikkek és hirdetések, de országos és megyei rádiókban sugárzásra kerülő szpotok és egy miniprogram is a hazai vízpartok felkeresésére buzdít. Budapesten a járókelők különböző járművek felületein és egy áruház ablakában is vízparti élményeket„megelevenítő” hirdetéseket fedezhetnek fel.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Hazánk július 1-jétől a többi tagállamhoz hasonlóan szabad beutazást biztosít az uniós COVID-igazolással érkező külföldieknek. Ön szerint ez elindíthatja a nyárra a beutazást?

Kiadónk társoldalai