Stílszerűen hazánk vizeinek ismertetésekor tört rá a mintegy 60 fős – MICE média és utazási irodákból álló – csapatra a várost (is) elárasztó és megbénító vihar, ami garantálta, hogy a prezentáció (még) emlékezetes(ebb) maradjon. Az MT Zrt. pekingi képviselete idén kezdte meg Magyarország mint hivatásturisztikai desztináció népszerűsítését Kínában. Az elmúlt héten, Kína három városában (Peking, Shanghai, Kanton) megtartott prezentációsorozat az év végéig folyó kampány első része volt. Ennek során közel 130 kifejezetten MICE tematikával foglalkozó médiaképviselőnek, illetve ilyen utakat szervező irodának mutatták be hazánkat. A pekingi rendezvényen Magyarország pekingi nagykövete, míg a sanghaji prezentáció előtt a főkonzulátus vezetője köszöntette az egybegyűlteket. A kampány részeként a Magyar Turizmus Zrt. Magyar Kongresszusi Igazgatóságának www.hcb.hu oldala immár kínai nyelven is látogatható lesz július végére, sőt a mutáció nemcsak egyszerűsített, hanem a tradicionális írásjegyekkel is elkészül, amivel a turisztikai képviselet a szárazföldi Kína mellett már a hongkongi és tajvani piacot célozza meg. Szintén a program részeként kerül sor augusztusban egy MICE tanulmányútra, amelynek során az adott tematika szemszögéből mutatják be hazánkat, de e hónaptól szintén a MICE-ra fókuszál a képviselet “kínai twitter” oldala is.
A kampány kiemelt része az Ázsia Klub mélyebb megismertetése a kínai szakmával. Ennek során a meghívottak nemcsak megismerkedhettek a magyar szakmai Klubbal, hanem a jövő héttől kezdve havonta megkapják a Klub frissített listáit, illetve a tagokkal együttműködve az aktuális kedvezményeket, akciókat tartalmazó leveleket is. A Klub iránt már rögtön a prezentációt követően nagy volt az érdeklődés és szinte valamennyi megjelent iroda kérte a tagokról szóló információkat és listát, így várható, hogy idén a kezdeményezés eléri célját.