A tavalyi rekord után – 1900 kiállító 95 országból – idén már 1958 kiállító kínálatával ismerkedhetnek a vásár látogatói. A kilencnapos kiállítás a kemping és caravanning szerelmeseinek is számos meglepetéssel szolgál: 4 csarnokban 750 lakókocsi és lakóbusz – köztük 81 vadonatúj modell és 82 márka – várja az érdeklődőket.
A vásár első hétvégéjét a „Kerékpár, túrázás és élményturizmus“, a második hétvégéjét pedig a „Golf, wellness és hajós utak“ szakkiállítás teszi még teljesebbé. S hogy a hatalmas kínálat és az érdekes, változatos témák valóban nagy visszhangra találnak Baden-Württembergben, mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy az első hétvégén a gyönyörű, napos időjárás ellenére mintegy 67 ezer látogató kereste fel a vásárt, túlszárnyalva a tavalyi első hétvége 66 ezer fős rekordját.
A növekvő látogatottsági adatok „az aktív szakkiállításnak“ is köszönhetőek, a Németországban évek óta egyre nagyobb népszerűségnek örvendő kerékpározás és túrázás ugyanis egyre több érdeklődőt vonz. A kétnapos szakkiállításra mintegy 30.000 fő volt kíváncsi.
A Magyar Turizmus Zrt. standja a stratégiai célokkal összhangban idén is a magyarországi felszín alatti vizek jelentőségére kívánja felhívni a figyelmet. Ebben az évben, 60 négyzetméteren 14 társkiállító ad információt személyesen, illetve kiadvány segítségével a várhatóan több mint 200 ezer látogatónak. A magyar ajánlatokat Molnár László látványpéksége teszi még színesebbé. Emellett a Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete marketingtervének megfelelően, az egészségturizmus népszerűsítése érdekében, a Zahnklinik Ungarn fogászati tanácsadása várja a látogatókat. A tavalyi nagysikerű facebook akció után – amikor is az MT Zrt. németországi képviselete és a Zahnklinik Ungarn együttesen „varázsolt mosolyt“ az akció nyertesének arcára – az érdeklődők a standon készült fotójukkal idén is benevezhetnek az újabb közös facebook akcióba, melynek nyertese ezúttal 5000 euró értékű fogászati kezelést nyer Magyarországon.