Megnyitott Európa legnagyobb turisztikai közönségvására

2012. január 14-én megnyitotta kapuit Európa legnagyobb turisztikai közönségvására, a stuttgarti CMT, amelyen évről évre egyre több kiállító vesz részt.

A tavalyi rekord után – 1900 kiállító 95 országból – idén már 1958 kiállító kínálatával ismerkedhetnek a vásár látogatói. A kilencnapos kiállítás a kemping és caravanning szerelmeseinek is számos meglepetéssel szolgál: 4 csarnokban 750 lakókocsi és lakóbusz – köztük 81 vadonatúj modell és 82 márka – várja az érdeklődőket.

A vásár első hétvégéjét a „Kerékpár, túrázás és élményturizmus“, a második hétvégéjét pedig a „Golf, wellness és hajós utak“ szakkiállítás teszi még teljesebbé. S hogy a hatalmas kínálat és az érdekes, változatos témák valóban nagy visszhangra találnak Baden-Württembergben, mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy az első hétvégén a gyönyörű, napos időjárás ellenére mintegy 67 ezer látogató kereste fel a vásárt, túlszárnyalva a tavalyi első hétvége 66 ezer fős rekordját.

A növekvő látogatottsági adatok „az aktív szakkiállításnak“ is köszönhetőek, a Németországban évek óta egyre nagyobb népszerűségnek örvendő kerékpározás és túrázás ugyanis egyre több érdeklődőt vonz. A kétnapos szakkiállításra mintegy 30.000 fő volt kíváncsi.

A Magyar Turizmus Zrt. standja a stratégiai célokkal összhangban idén is a magyarországi felszín alatti vizek jelentőségére kívánja felhívni a figyelmet. Ebben az évben, 60 négyzetméteren 14 társkiállító ad információt személyesen, illetve kiadvány segítségével a várhatóan több mint 200 ezer látogatónak. A magyar ajánlatokat Molnár László látványpéksége teszi még színesebbé. Emellett a Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete marketingtervének megfelelően, az egészségturizmus népszerűsítése érdekében, a Zahnklinik Ungarn fogászati tanácsadása várja a látogatókat. A tavalyi nagysikerű facebook akció után – amikor is az MT Zrt. németországi képviselete és a Zahnklinik Ungarn együttesen „varázsolt mosolyt“ az akció nyertesének arcára – az érdeklődők a standon készült fotójukkal idén is benevezhetnek az újabb közös facebook akcióba, melynek nyertese ezúttal 5000 euró értékű fogászati kezelést nyer Magyarországon.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.