75%-kal többet ér az euró Magyarországon, mint Ausztriában 

A Statistik Austria (www.statistik.at) napokban frissen publikált elemzése szerint idén is Magyarország számít az egyik legkedvezőbb ár-érték arányú turisztikai célországnak, ahol a legtöbbet ér az osztrákok nyaralásra szánt pénze.

Újabb stratégiai együttműködés a német vendégekért 

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete, összefogásban Németország egyik legnagyobb utazásszervezőjével a REWE konszernnel, valamint az ADAC autóklub vezetéstechnikai részlegével, egy rendkívüli programra hívta meg Németország legnagyobb utazási irodáit.
Idén is érdemes a Balcsira utazni

Idén is érdemes a Balcsira utazni 

A Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága 3 napos tanulmányi utat szervezett közel 20 újságírónak, hogy megmutassák: a Balaton több mint strandolás. 
Szaúd-Arábiában mutatkozott be turisztikai kínálatunk

Szaúd-Arábiában mutatkozott be turisztikai kínálatunk 

Először mutatkozott be Magyarország turisztikai kínálata Szaúd-Arábia egyik legjelentősebb turisztikai vásárán, a Riyadh Travel Fair rendezvényen, május 15-18. között.

Nyílik az IMEX 

Magyarország ismét bemutatkozik Európa egyik legjelentősebb hivatásturisztikai vásárán, a 10. jubileumát ünneplő IMEX kiállításon.
Itt jártak az amerikai DeafNation vezetői

Itt jártak az amerikai DeafNation vezetői 

Világszerte több millió siket ember figyelme irányulhat a közeljövőben Magyarországra mint turisztikai úti célra, köszönhetően annak, hogy hazánkba látogattak az amerikai DeafNation szervezet vezetői.

Hozzánk éri meg jönnie a cseheknek 

Legnagyobb mértékben Magyarországon "gazdagodtak" meg az idén tavalyi évhez képest a cseh turisták a korona árfolyamának változásai következtében - olvasható abban az elemzésben, amelyet a nyári turistaszezon kezdete előtt készített az UniCredit Bank prágai leánybankja.

Stratégiai kooperáció Linz városával 

A Magyar Turizmus Zrt. stratégiai céljai közé tartozik a Felső-Ausztriában való magyar jelenlét további fokozása.

Reménysugár a német piacról 

A KSH által publikált adatok alapján, hosszú évek után, a német turisztikai piacon tavaly október óta a javulás jelei látszanak.
Bemutatkoztunk Zágrábban

Bemutatkoztunk Zágrábban 

A Magyar Turizmus Zrt. a Horvát Utazási Irodák Szövetségével (UHPA) való együttműködésének következő állomásaként, május 9-11. között a zágrábi CroTour turisztikai vásáron vett részt

Jó eredménnyel zárult az MT Zrt. és a Thomas Cook BWI kampánya 

Az MT Zrt. londoni külképviselete március elején erőteljes kampányt indított el a Thomas Cookkal együttműködve, hogy a Budapest Winter Invitation (BWI) utolsó hónapjára még ráerősítsenek az Egyesült Királyságban. 

Hivatásturisztikai kampány Ausztriában 

A Magyar Turizmus Zrt. az osztrák piacon is erőteljes kampányt folytat annak érdekében, hogy Budapest hivatásturisztikai forgalmát élénkítse, s minél több konferenciát, rendezvényt és ezáltal több vendégéjszakát generáljon a hazai szálláshelyeken.

Magyarország a Benelux favorit 

A Magyar Turizmus Zrt. Benelux külképviseletének tájékoztatása szerint Hollandia és Belgium legjelentősebb napilapjai (De Telegraaf, De Nederlands Dagblad, Metro(Amsterdam), Gazet van Antwerpen, Het belang van Limburg, Le Soir, La Libre Belgique) számos cikket jelentettek meg a közelmúltban a közelgő nyári szezon kedvelt úti céljait illetően.

Optimista a vezérigazgató 

(MTI) - Már az idei évben a válság előtti szintre kerülhet a turizmus Magyarországon a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója szerint, aki az MTI-nek azt mondta, az idei év rekordév lehet a forgalombővülés szempontjából, de hosszú távon további növekedés szükséges a vendégéjszakák esetében.

Rot-Weiß-Rot in Ungarn 

A bécsi magyar Nagykövetség zsúfolásig megtelt márványtermében, az Ausztriában élő magyarok több mint 200 képviselőjének jelenlétében, információs nap és sajtótájékoztató keretében 2012. május 10-én indította útjára rendhagyó turizmusmozgalmát a Magyar Turizmus Zrt.

Csapó: Budapest! 

A WeLoveBudapest és a Magyar Turizmus Zrt. által közösen szervezett Budapest RELOADED filmes konferencia a Budapestet forgatási és gyártási utómunkálatok helyszínéül választó nemzetközi filmipar egyre nagyobb gazdasági és turisztikai marketing hatásaival foglalkozott. A helyszín, a Continental Hotel, változatos előéletében maga is sokszor szolgált filmfelvételek hátteréül.

Diaszpóra turizmus-mozgalom a szomszédban 

A magyarországi turizmust az ausztriai magyarság közvetítésével népszerűsítő mozgalmat indított el a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) csütörtökön Bécsben.

Ingyenes bringatúra a Velencei-tó körül 

Most hétvégén a Magyar Turizmus Zrt. részvételével a kétnapos Tour de Velencei-tó programsorozattal hivatalosan is kezdetét veszi a kerékpáros szezon a tónál. 

12. alkalommal írták ki "Az év turisztikai témájú szakdolgozata" pályázatot 

A Magyar Turizmus Zrt. idén 12. alkalommal hirdet pályázatot a felsőoktatási intézmények számára a legjobb turisztikai témájú szakdolgozatok díjazására. 

Új turizmusfejlesztési stratégiát dolgoznak ki a Balatonnak 

Tekintettel a Balaton régió Magyarország turizmusában játszott stratégiai szerepére, a Magyar Turizmus Zrt. – mint a Balatoni Regionális Marketingigazgatóságot is működtető nemzeti turisztikai marketingszervezet – kezdeményezte a Balaton régió új fejlesztési stratégiájának elkészítését, elsődleges partnerként megjelölve a közelmúltban megalakult Balatoni Regionális TDM Szövetséget. A szakmai együttműködés célja egy olyan fejlesztési dokumentáció létrehozása, amely alapja lehet a Balaton régió közép távú fejlesztési stratégiájának, amely a tó és a régió turizmusát ismét növekedési pályára állíthatja, közölte lapunkkal a két szervezet.

MT Zrt.: Rendkívüli megállapodás a McDonald’s-szal 

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete munkájának jelentős részét a szakmai (B2B) mellett a lakossági (B2C) kommunikáció teszi ki, melynek során rendkívül fontos a Magyarországra látogató német vendégek széleskörű és magas színvonalú informálása, kiszolgálása, a német foglalási és utazási szokások figyelembevételével.

Legtöbbünk csak belföldi utazást tervez idén 

A Magyar Turizmus Zrt. 2005 óta minden főszezon elején vizsgálja a magyar lakosság május–szeptemberi időszakra vonatkozó utazási terveit, és ezen belül a főutazásokra vonatkozó elképzeléseket. A főszezoni utazási tervek mellett az idei hosszú hétvégékkel kapcsolatos utazási terveket is vizsgálta a kutatás.

Vízre csábít a Magyar Turizmus Zrt. 

Vízparti üdülésre csábít az a számos hazai kedvezményes turisztikai ajánlat, amelyekkel az MT Zrt. a belföldi turizmusért „kampányol” május során.

„Gasztrokulturális” tanulmányút osztrák szakembereknek 

A következő időszak is a tanulmányutak jegyében zajlik majd a Magyar Turizmus Zrt-nél. 

Amerikai egyetemisták ismerkedtek hazánk turisztikai kincseivel 

A Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete részt vett a New Jersey állam Ramapo Egyetemén megrendezett World Fair elnevezésű, az egyetem diákjainak szóló, egész napos informatív rendezvényen. 

Németországban élő oroszokat céloznak 

A Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete és Németország egyik legjelentősebb, gyógy- és wellness turizmusra szakosodott nagyvállalata, a PA Touristik együttműködésének keretében az együttműködő felek folyamatosan keresik az új piaci lehetőségeket.

Dubai uralkodója is megkóstolta a kürtőskalácsot 

Április 30. és május 3. között rendezték meg az Öböl-menti országok legnagyobb turisztikai kiállítását, melyen Magyarország turisztikai kínálata immár második alkalommal mutatkozott be.

Eredményes volt az MT Zrt. ausztriai road showja 

A Magyar Turizmus Zrt. – együttműködésben a Corps Touristique Austria (CTA) több turisztikai képviseletével – Bécs, Graz, Klagenfurt és Leoben érintésével sikeres és eredményes road show-n vett részt április utolsó két hetében. 

Új célközönséget szólított meg az MT Zrt. Kínában 

Egy szerencsés véletlennek köszönhető, hogy talán több száz új, Magyarország-rajongót sikerült szereznie az MT Zrt. pekingi képviseletének, ráadásul az áhított, 20-30 éves korosztályból. 

Cseh utazásszervezők jártak az Alföldön 

Sikeresen zárult az a tanulmányút, melyet a Magyar Turizmus Zrt. prágai külképviselete a társaság Tisza-tavi, illetve Észak-Alföldi Regionális Marketing Igazgatóságával, valamint az Asociace cestovních kanceláří České republiky (ACK ČR) utazási irodai szövetséggel együttműködve szervezett cseh utazási irodák vezető képviselői számára, 2012. április 25-29. között.

Közös akció a Deutsche Bahnnal Münchenben 

München és Budapest között a Railjet az egyik legkényelmesebb utazási eszköz, ami kedvező áron, naponta 4 alkalommal, a bajor főváros belvárosából kicsit több mint 7 óra alatt „elrepíti” az utasokat Budapestre.

V4-ek Kazahsztánban 

Az április 12-i bakui V4 rendezvény után, április 24-én a kazahsztáni Almati adott otthont a négy ország – Csehország, Lengyelország, Magyarország és Szlovákia – turisztikai együttműködésének keretében megvalósuló soron következő eseménynek.

Könyvtárak éjszakája Moszkvában magyar turizmussal „fűszerezve” 

Moszkvában első alkalommal rendezték meg a "Könyvtárak éjszakája" elnevezésű rendezvényt április 20-21-én. Az akcióhoz a város több könyvtára csatlakozott, amelyek este 19.00.-01.00 óra között érdekes programokkal, író-olvasó találkozókkal, prezentációkkal csalogatták be az utca emberét a könyvtárakba. 

Nálunk forgatott reklámfilmet a Transavia 

A Magyar Turizmus Zrt. szervezésében, a KLM holland légitársaság leányvállalatának, a Transavia-nak a stábja Budapesten készített felvételeket április 20. és 22. között.

Szakmai prezentáció Moszkvában 

A Magyar Turizmus Zrt. oroszországi külképviselete eleget téve az ún. "Magyar Üzleti Klub" meghívásának, részt vett a szervezet soros ülésén. 

Prognózis: Ausztria felől turistahullám 

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete elkészítette az idei turisztikai szezonra vonatkozó piaci előrejelzését, amely szerint Magyarország előreláthatólag 2012-ben is megőrzi dobogós helyét az osztrákok rövid távú (1-3 napos) szabadságolásának célpontjaként.

Ki írta az év szakdolgozatát? 

Átadták „Az év turisztikai témájú szakdolgozata, 2011” pályázat díjait. TDM, fejlesztési koncepciók, ezek voltak a slágertémák; minőségmenedzsment, börtönhotel és esélyegyenlőség – ezek voltak a nyertes témák.

Fővédnököt kapott a diaszpóra turizmus-mozgalom 

Nálunk is olvashattak arról, hogy a Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete pilot projekt jelleggel májustól turizmus-mozgalmat indít az Ausztriában élő magyarok és magyar származású osztrákok körében, hogy közvetítésükkel tovább növekedhessen az osztrák vendégéjszakák száma Magyarországon.

Folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. belföldi kampánya 

Folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. országos kiterjesztésű, termékalapú belföldi kampánya, tájékoztatta lapunkat a nemzeti marketingszervezet. A márciusi kedvezményes egészségturisztikai ajánlatok után most az aktív, falusi és az öko-, valamint a kulturális turizmus kincsei kerülnek a figyelem középpontjába. Az MT Zrt. a turisztikai termékekhez kapcsolódó régiós akciókat, ajánlatokat és programokat a hónap végéig, illetve május közepéig számos marketingeszközzel népszerűsíti.

Intenzív szakmai jelenlét Romániában 

A Magyar Turizmus Zrt. romániai képviselete, Románia legjelentősebb idegenforgalmi vásárát, a bukaresti TTR-t követően további két vásári helyszínen, Kolozsváron és Brassóban, intenzív, dinamikus jelenléttel mutatta be Magyarország turisztikai kínálatát.

V4 japán roadshow 

A Visegrádi Négyek országainak turisztikai együttműködése keretében 2012. május 15-19. között kerül sor a japán roadshow-ra, amelynek állomásai: Tokió és Osaka.

Nagysikerű Magyar Turizmus Nap Londonban 

A Magyar Turizmus Zrt. londoni külképviselete március 29-én Magyar Turizmus Napot tartott Londonban, a Strand Palace Hotelben. 

Magyarország a Horvát Utazási Irodák Szövetségének partnerországa 

A Magyar Turizmus Zrt. a horvát piacon kifejtett tevékenységét ezúttal újszerű módon és csatornán keresztül, a Horvát Utazási Irodák Szövetségével (UHPA) együttműködésben folytatja, tájékoztatta lapunkat az MT Zrt. 

Budapesten tartott konferenciát a Cornell Egyetem Szállodaiskolája 

Március végén tartották a világhírű, 1922-ben alapított Cornell Egyetem Szállodaiskolájának konferenciáját a Magyar Tudományos Akadémián.

MABEUSZ workshop Mórahalmon 

Mórahalmi túrával folytatódott a Magyar Turizmus Zrt. Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóságának szakmai bejárás-sorozata. A partnerek ezúttal nem csak az attrakciókkal ismerkedtek meg, hanem egy workshop keretén belül a Magyar Beutaztatók Szövetségének (MABEUSZ) tagjaival is eszmét cseréltek arról: hogyan lehetne idecsalogatni a turistákat.

Magyarország jó hírét viszik… 

Magyarország nemzetközi piacokon való népszerűsítése érdekében az MT Zrt. idén is nagy hangsúlyt fektet a külföldi média és a szakma képviselői részére szervezett tanulmányutakra. A turisztikai szakemberek és nemzetközi újságírók így személyesen szerezhetnek átfogó képet hazánk aktuális kínálatáról. A tevékenység sikerét bizonyítja, hogy az elmúlt két évben megvalósult tanulmányutak nyomán megjelent cikkek és tudósítások hírértéke elérte a 6 milliárd forintot.

MT Zrt: szervezeti változások 

Szakmai és költséghatékonysági szempontok figyelembe vételével módosították a Magyar Turizmus Zrt. Szervezeti és Működési szabályzatát. 

Prémium Balaton nap Pozsonyban 

Tekintettel a szlovák turisztikai piac fontosságára, valamint a balatoni beutazó turizmusban tapasztalható térnyerésére, a Magyar Turizmus Zrt. szlovákiai külképviselete és Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága a balatoni turisztikai lehetőségeket a fókuszba állító Balaton napot szervez 2012. április 3-án, Pozsonyban.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!